اخبار بازی

جزئیات بیشتری از بازی Until Dawn Remaster منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تریلر گیم‌پلی جدید بازی Until Dawn Remaster چندین بهبود در پرفورمنس، نورپردازی، سایه‌زنی و موارد دیگر را برجسته می‌کند.

ریمستر بازی Until Dawn از Ballistic Moon (نسخه اصلی بازی را استودیو Supermassive Games توسعه داده بود) در پاییز امسال برای پلی‌استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. تریلر جدیدی از بازی در جریان استریم State of Play منتشر شد که نگاه بهتری به جلوه‌های بصری درون بازی و پیشرفت‌های آن‌ها ارائه می‌دهد. قبل از تماشای تریلر، به این نکته توجه کنید که این نمایش دارای اسپویل‌های داستانی است.

این تریلر که روی Unreal Engine 5 ساخته شده است، نورپردازی، بافت‌ها، محیط‌ها، سایه‌ها و نرخ فریم بسیار بهتری را به نمایش می‌گذارد. انیمیشن‌های شخصیت‌ها نیز بهبود یافته‌اند و حرکات متنی بیشتری به بازی اضافه شده است. برخی از ویژگی‌های جدید شامل دوربین سوم شخص، کالکتورهای تازه و حتی تعاملات جدیدی در داستان می‌شود.

استودیو Balistic Moon همچنین نوید افکت‌های صوتی بهبود یافته‌ای را می‌دهد و Mark Korven یک موسیقی متن کاملا جدید برای بازی نواخته است. با این حال، برای دیدن برخی از این موارد در عمل، باید گیم‌پلی بیشتری ببینیم. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

یک فیلم ترسناک نیز با کارگردانی دیوید اف سندبرگ در دست ساخت است، اگرچه سونی هیچ به‌روزرسانی در این زمینه ارائه نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید