اخبار بازی

بازی Until Dawn ریمستر شده با ظاهری تازه، برای پلی‌استیشن 5 و PC منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Until Dawn که یکی از انحصاری‌های خوب پلی‌استیشن 4 در ژانر ماجرایی و وحشت بود، حالا با ارتقا گرافیکی و به‌روز شده، برای پلی‌استیشن 5 و پی‌سی منتشر می‌شود.

در چرخشی غیرمنتظره، تا طلوع سحر (Until Dawn)، بازی ترسناک روایت‌محور سال ۲۰۱۵ از Supermassive Games، برای دستگاه‌های مدرن بازسازی می‌شود. این بازی تعاملی ترسناک که طی رویداد State of Play امشب (۳۱ ژانویه) معرفی شد، به زودی به صورت بازسازی‌شده و ارتقاء یافته روی کامپیوتر و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر این بازی را از اینجا تماشا کنید.

برای کسانی که با Until Dawn آشنایی ندارند، باید بگویم این بازی نخستین گام Supermassive Games به دنیای بازی‌های ترسناک تعاملی بود. موفقیت آن روی کنسول پلی‌استیشن 4 به زودی به مجموعه محبوب The Dark Pictures Anthology و بعد از آن، به جانشین معنوی آن یعنی The Quarry منجر شد. چه با این بازی‌ها آشنا باشید چه نه، همه آن‌ها (به‌طور کلی) تجربیات روایتی فوق‌العاده‌ای هستند.

آن‌ها به زیر پوست شما نفوذ می‌کنند، شما را می‌ترسانند و می‌خندانند و اگر به صورت چندنفره بازی شوند، حتی ممکن است شما را رو در روی دوستانتان قرار دهند. در نهایت، من نمی‌توانم آن‌ها را به ویژه به طرفداران ژانر ترسناک به اندازه کافی توصیه کنم، و این شامل Until Dawn هم می‌شود. بالاخره، از آنجا همه چیز شروع شد!

داستان Until Dawn شبیه به بسیاری از فیلم‌های ترسناک قدیمی و تا حدی کلیشه‌ای است: گروهی از نوجوانان به یک کلبه دنج در جنگل می‌روند که در آن خود را در معرض خطر یک قاتل نقاب‌دار می‌بینند. در نتیجه، کل گروه باید تا زمان نجات از هر آنچه که در جنگل کمین کرده، برای زنده ماندن در طول شب مبارزه کنند. سپس نوبت شما می‌رسد تا تصمیمات کلیدی بگیرید که تعیین می‌کنند آیا این نوجوانان از این شب زنده می‌مانند یا به پایانی تلخ می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید