اخبار تکنولوژی

وایو از تبلت جدید TL10 رونمایی کرد

تبلت جدید وایو
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وقتی نام وایو را می‌شنویم، یاد لپ‌تاپ‌های شاهکار گذشته‌ی این برند می‌افتیم که تحت عنوان زیر برند غول تکنولوژی ژاپنی یعنی سونی به بازار عرضه می‌شدند. اما حالا شرایط فرق می‌کند و وایو حدود 10 سال است که از سونی جدا شده است و به طور مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته دیگر به مانند قبل فعالیت چندان قدرتمندی را ندارد.

حالا این برند نام آشنا از یک تبلت جدید تحت عنوان TL10 رونمایی کرده است که مشخصات نسبتا معمولی دارد، اما همین که مجددا نام VAIO را در دنیای تکنولوژی می‌بینیم، جای خشنودی و خرسندی دارد.

این تبلت دارای سیستم‌عامل اندروید بوده و از یک کیبورد برای استفاده از این تبلت به عنوان یک کامپیوتر هیبریدی بهره‌مند است.

تبلت جدید وایو

VAIO TL10 یک صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS LCD با وضوح صفحه 2000 در 1200 پیکسل دارد و از چیپست Unisoc Huben T616 برای تامین امور پردازشی خود بهره می‌برد. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، بخش دیگری از سخت‌افزار این تبلت را تشکیل می‌دهند.

تبلت وایو TL10 از دو سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند و از شبکه مخابراتی 4G بهره می‌برد. این تبلت سیستم‌عامل اندروید 13 را به صورت پیش‌فرض بر روی خود نصب دارد و بلندگوهای دوگانه استریو به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون جهت دریافت خروجی صدا برای آن در نظر گرفته شده است. در انتها نیز باید اشاره کنیم که در VAIO TL10 برای تأمین انرژی از یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 وات استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید