اخبار بازی

حالت Team Deathmatch بالاخره به بازی ولورانت اضافه می‌شود

بازی Valorant
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سازندگان بازی ولورانت با انتشار خبری اعلام کردند که حالت جدید Team Deathmatch در تاریخ 27 ژوئن 2023 (6 تیر 1402) همراه با پچ 7.0 عرضه می‌شود. در این حالت شما می‌توانید به همراه تیم خود، در یکی از سه نقشه جدید بازی در مقابل تیم حریف به رقابت بپردازید.

تیم توسعه‌دهندگان گفتند:

مسابقه مرگ تیمی در راه است و مکس‌بات مسئولیت آن را به عهده دارد. برای سه نقشه جدید، خشونت و تحرک بالا و پیدا کردن راه‌های جدید برای تغییر تاکتیک‌های بازی خود آماده شوید. چهار مرحله زمان‌بندی شده وجود دارد. دشمنان هر 1.5 ثانیه یک‌بار دوباره می‌شوند. اولین تیمی که 100 دشمن را بکشد برنده مسابقه خواهد بود.

هر مسابقه زیر 10 دقیقه (به طور دقیق 9 دقیقه و 30 ثانیه) طول می‌کشد و به چهار مرحله تقسیم می‌شود. در حالت Team Deathmatch بازی ولورانت، اولین تیمی که 100 نفر را بکشد برنده می‌شود، اگر قبل از آن زمان مسابقه تمام شود، تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده اعلام خواهد شد و اگر امتیاز دو تیم یکسان باشد، بازی با تساوی به پایان می‌رسد.

شما اجازه دارید هنگام شروع مسابقه یا ابتدای هر مرحله، بسته وسایل مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین بعد از زنده شدن در اتاق respawn می‌توانید اقلام این بسته‌ها را تغییر دهید.

سازندگان بازی اضافه کردند در هر مرحله، بسته‌های وسایل شما و مرگبار بودن آن به طور خودکار ارتقا می‌یابد. حالت Team Deathmatch بازی ولورانت قرار است در یکی از سه نقشه Piazza، District و Kasbah برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید