اخبار بازی

بازی Valorant در سال جاری برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی شوتر و چند نفره Valorant بالاخره به کنسول‌ها می‌آید و یک هفته دیگر نسخه بتا محدود آن برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

از زمان عرضه بازی برای PC در سال 2020، Valorant علیرغم اینکه روی کنسول‌ها در دسترس نبوده است، به یکی از بزرگترین شوترهای رقابتی در سراسر جهان تبدیل شده است. البته در طول این سال‌ها، شایعات زیادی در خصوص عرضه بازی برای PC وجود داشته است، شایعه‌ای که اخیرا داغ‌تر از همیشه شده بود. حالا Riot Games به طور رسمی این موضوع را تایید کرد. در جریان رویداد سامر گیم فست، استودیو سازنده اعلام کرد که این بازی تیراندازی چندنفره و رایگان، در مقطعی از سال جاری برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر خواهد شد. تریلر کوتاه منتشر شده از بازی، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی روی کنسول‌ها را نشان می‌دهد.

در حال حاضر، تاریخ انتشار مشخصی برای پورت کنسولی Valorant مشخص نیست، اما Riot Games یک دوره آزمایش بتا محدود برای این بازی تعیین کرده است که به طور انحصاری در تاریخ 25 خرداد (14 ژوئن) برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. حالت Deathmatch با چندین نقشه، در طول چند هفته در دسترس قرار می‌گیرد. اطلاعات بیشتر در مورد پورت کنسولی بازی به زودی اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید