اخبار بازی

شرکت Valve در حال توسعه یک بازی شوتر با نام Deadlock است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بنا به گفته‌های منابع مختلف، بازی جدید شرکت Valve یک اثر شوتر است که با نام Deadlock شناخته می‌شود.

طی یک دهه اخیر، خط تولید کمپانی Valve با موانع مختلفی روبه‌رو شده است. با عرضه دو عنوان Half-Life: Alyx و Counter-Strike 2، می‌توان این موضوع را تا حدودی تایید کرد. شاید فکر کنید که این شرکت به صورت کامل روی فروشگاه استیم و دستگاه استیم دک تمرکز کرده است، اما Valve یک اثر پرچمدار بزرگ در دست توسعه دارد. طبق گفته‌های Tyler McVicker، اینسایدر شناخته شده Valve، این بازی شوتر با نام Deadlock شناخته می‌شود.

Deadlock یک اثر شوتر 6v6 و هیرومحور است که از سال 2018 در دست توسعه قرار داشت. این بازی با نام Neon Prime و Citadel نیز شناخته می‌شود. به دنبال همین موضوع، تست‌های شخصی، اسکرین‌شات‌ها و جزئیات مختلفی از این بازی لیک شده است. بازی Deadlock در یک دنیای فانتزی و استیم‌پانک جریان دارد. در بازی شاهد ربات‌ها و ریل‌های هوایی هستیم که به BioShock Infinite شباهت دارند. طراحی قهرمانان بازی از DOTA 2 الهام گرفته شده است.

تمرکز بازی روی مکانیک‌های استراتژی است و شما جدا از مبارزات تیمی، باید از مرکز خود دفاع کنید. شرکت Valve قبل‌تر تایید کرد که مشغول ساخت بازی‌های مختلفی است که هنوز به صورت رسمی معرفی نشدند. مطمئنا بازی Deadlock هم در بین این اسامی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید