اخبار تکنولوژی

پیش‌بینی‌ها برای آیفون بعدی/ پنل‌های آیفون 15 لو رفت!

پنل‌های آیفون 15 لو رفت
نویسنده : عضو تحریریه۲۰ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

Tipster Shrimp Apple Pro توییتی را منتشر کرد که شامل ویدیویی است که سه پنل شیشه‌ای را نشان می‌دهد که ظاهرا همان‌هایی هستند که در سری آیفون 15 استفاده خواهند شد. در حالی که سه پنل در این ویدیو وجود دارد، به نظر می‌رسد دو پنل هم اندازه هستند که منطقی است زیرا آیفون 15 و آیفون 15 پرو هر دو احتمالا نمایشگرهای 6.1 اینچی دارند. آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو مکس هم هر دو باید دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی باشند. بنابراین به طور کلی، تنها دو پنل با اندازه های مختلف مورد نیاز است، اگرچه ممکن است در کیفیت تفاوت وجود داشته باشد.

با توجه به ویدیو منتشر شده همه نمایشگرها دارای یک بریدگی برای جزیره پویا هستند و شایعه شده‌است که هر چهار مدل آیفون 15 دارای این ویژگی هستند. در حال حاضر قابلیت تغییر ظاهر نوتیفیکیشن‌ها در ناچ بالای صفحه بر اساس محتوای در حال نمایش فقط در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس موجود است. با این حال، طبق گزارشی که در The Elec در ژانویه گذشته منتشر شد، احتمال دارد اپل دوربین TrueDepth Face ID را به زیر نمایشگر سری آیفون 16 منتقل کند که به آن اجازه می‌دهد تا سال 2024 نسبت صفحه نمایش به بدنه را به 86 درصد برساند.

با جابه‌جایی اجزای Face ID به زیر نمایشگر، اپل ممکن است یک سوراخ برای دوربین جلوی FaceTime سری آیفون 16 ایجاد کند که عمر Dynamic Island را به دو سال می‌رساند.

همچنین پنل‌های ادعایی سری آیفون 15 دارای حاشیه‌های منحنی شکلی هستند. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس نه تنها جزیره دینامیک را از مدل‌های پرو 2022 دریافت می‌کنند، بلکه دوربین‌های واید آن‌ها نیز هر کدام حسگر تصویر 48 مگاپیکسلی موجود در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را دریافت می‌کنند که جایگزین سنسورهای 12 مگاپیکسلی مورد استفاده در آیفون می‌شود. علاوه بر این، واحدهای غیرپرو آیفون 15 با تراشه A16 Bionic که در حال حاضر در سری آیفون 14 پرو استفاده می‌شود، تامین می‌شود.

آیفون ۱۵ اولترا و آیفون 15 پرو به A17 Bionic مجهز خواهند شد که احتمالا با استفاده از معماری 3 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد. این دو مدل می‌توانند تنها گوشی‌های اصلی موجود در سال جاری باشند که دارای معماری 3 نانومتری در تراشه هستند. آیفون 15 اولترا می‌تواند دارای بدنه تیتانیومی و لنز پریسکوپ برای ارائه زوم اپتیکال 10 برابری باشد.

Shrimp Apple Pro می‌گوید که توانسته صحت نمایشگرها را با منبع خود تأیید کند. سری آیفون 15 باید در ماه سپتامبر معرفی و در همان ماه عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید