اخبار تکنولوژی

ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ / محل برگزاری و مهلت بازدید

ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ محل برگزاری و مهلت بازدید
نویسنده : ساناز محمدی۰۵ تیر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

هر سال نمایشگاه اِلِکامپ به عنوان بزرگترین رویداد در حوزه دیجیتال ایران با حضور شرکت های مختلف در حوزه فناوری برگزار می شود. دیروز یکشنبه 4 تیر، مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ 1402 بود که با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات آغاز شد و به دلیل قطعی برق حاشیه هایی را بهمراه داشت. اگر علاقه مند به شرکت در این نمایشگاه تخصصی هستید، برای اطلاع از ساعت بازدید نمایشگاه الکامپ، محل برگزاری و مهلت بازدید همراه مگ تک باشید.

ساعت نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

زمان نمایشگاه الکامپ امسال از یکشنبه 4 تیر 1402 شروع شده و تا چهارشنبه 7 تیرماه به مدت 3 روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران ادامه دارد. بازدید از نمایشگاه الکامپ طی این چند روز از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برای عموم آزاد است.

الکامپ ELECOMP؛ مخفف Electronics, Computer & E-Commerce (الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک)، عنوان نمایشگاه بین المللی است که هر سال با حضور شرکت های تخصصی فناوری برگزار می شود و فرصتی برای جمع شدن متخصصان حوزه دیجیتال در کنار یکدیگر تا علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای فناوری و الکترونیکی، با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.

اولین نمایشگاه الکامپ در سال 1369 برگزار شد و به مرور به یک رویداد سالانه تبدیل شد که از آن استقبال زیادی می شود.

شعار نمایشگاه الکامپ 1402 که بعد از 4 وقفه برگزار شده است، آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال است.

نمایشگاه الکامپ 1402 تهران؛ شامل 8 بخش اصلی الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌ افزار، نرم‌ افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات اندازه‌ گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی می باشد و از رونمایی چند محصول فناوری جدید در این نمایشگاه خبر داده اند.

ساعت نمایشگاه الکامپ
نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ ساعت بازدید

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ

شرکت در نمایشگاه بین المللی الکامپ فرصت مناسبی برای استارتاپ ها و شرکت های نوظهور در زمینه فناوری است و شرکت های حاضر در بیست و ششمین دوره از نمایشگاه الکامپ، از اوایل اردیبهشت ماه در سایت الکامپ ثبت نام کرده بودند

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ علاوه بر شرکت های داخلی، شاهد حضور شرکت های خارجی در زمینه دیجیتال هستیم که با حضور بیش از 450 شرکت می باشد که 50 شرکت خارجی و از کشورهای فرانسه، چین، ترکیه، ازبکستان، روسیه، پاکستان، ارمنستان، عراق و سوریه هستند و 150 شرکت نیز نوظهور و دانش بنیان می باشند.

بازدیدکنندگان می توانند با حضور در نمایشگاه الکامپ از غرفه های فعال در زمینه اینترنت، شبکه و امنیت تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، ارتباطات، رباتیک، تجهیزات دیجیتال، بازاریابی، بانکداری الکترونیک، رسانه و سرگرمی، دستگاه‌ها و تجهیزات اداری، تجهیزات موبایل، سخت افزار و نرم افزار، اپراتورها و ماشین آلات دیدن کنند.

برای حضور در نمایشگاه الکامپ امسال می توانید تا روز چهارشنبه 7 تیرماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 3 ظهر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به آدرس: تهران، بزرگراه چمران، خیابان سئوال، محل دائمی نمایشگاه های بین الملل حضور پیدا کنید.

  • تلفن گویا نمایشگاه الکامپ: ۶۲- ۲۱۹۱۲۹۶۰ (۰۲۱)
  • سایت نمایشگاه الکامپ: برای بازدید مجازی از نمایشگاه الکامپ می توانید به آدرس اینترنتی www.iran-elecomp.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. علیرضا گفت:

    ساعت بازدید منطقی نیست
    انتظار این بود که تا ساعت 17 باشه.