اخبار تکنولوژی

زمان تقریبی معرفی گوشی Thanos یا vivo X100 Ultra مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تغییر خط تولید گوشی‌های vivo X100 به vivo x100 Pro به همینجا ختم نمی‌شود. یک گوشی دیگر به نام vivo x100 Ultra نیز به‌زودی عرضه خواهد شد.

معاون محصولات vivo، Huang Tao، گوشی vivo X100 Ultra را به یک دوربین حرفه‌ای که می‌تواند تماس برقرار کند، تشبیه کرد. (گزارش شده توسط Gizmochina). اسم رمز این گوشی پرچمدار Thanos است، بنابراین اگر در جایی در اینترنت جهانی به طور تصادفی با افرادی برخورد کردید که درباره “Thanos” بحث می‌کنند، می‌توانید مطمئن باشید که منظور آن‌ها Vivo X100 Ultra است. مدیر اجرایی vivo به مشتریان اطمینان داد که موانع فنی vivo X100 Ultra، با جدیت برطرف می‌شوند و شرکت از تمام موانع برای رسیدن به موفقیت، عبور خواهد کرد. علاوه بر این‌ها، به نظر می‌رسد که X100 Ultra در ماه مه رونمایی خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود که این مدل بالارده در ماه آوریل وارد بازار می‌شود و دارای یک تله‌فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی است که زوم اپتیکال 10 برابر و زوم دیجیتال 200 برابری را ارائه می‌دهد. با این حال، شایعات اخیر حاکی از آن است که به جای ماه آوریل، گوشی مذکور قرار است با اندکی تاخیر و در ماه مه معرفی شود.

این گوشی می‌تواند با صفحه نمایش سامسونگ E7 AMOLED، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژر سیمی 100 واتی، شارژر بی‌سیم 50 واتی و دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی خود، بازار را تکان دهد. دوربین اصلی می‌تواند از سنسور LYT-900 سونی استفاده کند که همان حسگر دوربین‌های اصلی Oppo Find X7 Ultra و Xiaomi 14 Ultra است.

دلیلی وجود ندارد که انتظار ZEISS APO را برای دوربین تله فوتو شناور X100 Ultra نداشته باشیم؛ هر چه باشد، X100 Pro آن را دریافت کرده است! Floating Elements Design، دیافراگم منحصر به فرد f/2.5 را برای تضمین کیفیت تصویر در محدوده زوم دیجیتال 6x-10x، در شب یا روز ارائه می‌دهد. vivo X100 Pro اولین دستگاه دارای تله‌فوتو است که گواهی APO را در بین گوشی‌های هوشمند دریافت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید