اخبار تکنولوژی

مکالمه صوتی با چت بات بینگ در نسخه دسکتاپ ممکن شد!

قابلیت مکالمه صوتی در بینگ
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از این‌که مایکروسافت پایان پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا را به صورت رسمی اعلام نمود، حالا قابلیت مکالمه صوتی با چت بات هوش‌ مصنوعی بینگ را که پیش‌تر در نسخه موبایلی وجود داشت، به نسخه دسکتاپ آمده است.

حال با اضافه شدن این قابلیت به چت بات هوش مصنوعی بینگ نسخه دسکتاپ، می‌توانید سوالات خود را به صورت صوتی بپرسید و پسخ خود را نیز به صورت صوتی دریافت نمائید.

برایا ستفاده از این قابلیت کافی است چت بات بینگ را باز کنید و سپس روی دکمه میکروفون کلیک کنید و با صدای رسا و بلند سوال خود را مطرح نمائید و منتظر بمانید تا چت بات در کسری از ثانیه پاسخ شما را بدهد.

این قابلیت به دلیل پایان پشتیبانی ویندوز از دستیار صوتی کورتانا عرضه شده است و مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از مکالمه صوتی در بینگ را در واقع به عنوان جایگزین کورتانا معرفی نموده است.

در به‌روزرسانی جدید بینگ نسخه دسکتاپ، مورد جدید دیگری اضافه نشده است؛ اما ردموندی‌ها در تلاش هستند تا چت بات هوش مصنوعی بینگ را ویژه مرورگرهای سافاری و کروم نیز عرضه کنند.

مایکروسافت حسابی در حال تلاش برای افزایش سهم بازار خود در بین موتورهای جست‌وجو و مرورگها است؛ باید دید قادر به شکست دادن بزرگانی چون گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس است یا خیر؟

نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید