اخبار تکنولوژی

منتظر اولین تبلت پوکو باشید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی، غول فناوری چینی تاکنون تبلت‌هایی را تحت برندهای اصلی شیائومی و ردمی روانه بازار کرده است. اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به زودی محصول جدیدی را در سبد محصولات تبلت خود بیفزاید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، احتمالا پوکو، زیر مجموعه شیائومی، در آینده نزدیک از اولین تبلت خود رونمایی خواهد کرد. اگرچه جزئیات خاصی درباره مشخصات فنی و ویژگی‌های این دستگاه فاش نشده، اما حضور آن در میان داده‌های گواهینامه EEC اروپا، تاییدی بر روند توسعه آن به شمار می‌رود.

بر اساس این گواهینامه، تبلت جدید پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG در حال ساخت است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه احتمالا یک نسخه ری‌برند شده از یکی از تبلت‌های فعلی شیائومی خواهد بود که با نام و برند پوکو عرضه می‌شود.

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، شرکت چینی شیائومی که تاکنون تبلت‌هایی را تحت برندهای اصلی خود و ردمی روانه بازار کرده، قصد دارد با ورود زیربرند پوکو نیز به این عرصه، سبد محصولات تبلت خود را متنوع‌تر کند.

در صورت انتشار اطلاعات تازه‌تر در رابطه با تبلت پوکو، آن را به سرعت در اختیار شما قرار خواهیم داد. در همین راستا نگاهی گذرا به جدیدترین محصول تبلت شیائومی با نام Pad 6S Pro می‌اندازیم:

شیائومی پد 6 اس پرو از یک نمایشگر 12.4 اینچی LCD با وضوح 3K، نرخ نوسازی 144 هرتز، نسبت تصویر 3:2 و پشتیبانی از Dolby Vision بهره می‌برد. پردازنده انتخابی برای این تبلت، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس ژنرال است. سیستم عامل آن اندروید 14 با رابط کاربری HyperOS بوده و از باتری 10,000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین نیز شاهد حضور یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به پشتیبانی از قلم نوری و صفحه کلید بلوتوثی اشاره کرد که البته این لوازم جانبی به صورت مجزا عرضه می‌شوند.

باید ببینیم این خبر تا چه حد معتبر است و آیا واقعا قرار است شیائومی، تبلت جدید خود را با برند پوکو عرضه کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید