اخبار بازی

آپدیت عجیب Watch Dogs: Legion در پلی استیشن!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یوبیسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای نسخه‌های پلی‌استیشن بازی Watch Dogs: Legion منتشر کرده است، بدون اینکه جزئیاتی از این به‌روزرسانی‌ها ارائه دهد.

یوبیسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای Watch Dogs: Legion منتشر کرده است، با وجود اینکه قبلا اعلام کرده بود پشتیبانی از این بازی به پایان رسیده است. به گزارش Mp1st، این به‌روزرسانی برای نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 بازی Watch Dogs: Legion منتشر شد.

متاسفانه، جزئیاتی در مورد تغییراتی که این به‌روزرسانی در Watch Dogs Legion ایجاد می‌کند، وجود ندارد. با این حال، به احتمال زیاد این به‌روزرسانی فقط راهی برای یوبیسافت بود تا محتوای فصلی بازی را حذف کند؛ چون هنوز هم برای کسانی که بازی را در اختیار داشتند، قابل تجربه بودند.

آخرین باری که نام بازی Watch Dogs: Legion را شنیدیم، زمانی بود که یوبیسافت در اوایل سال جاری میلادی خبر داد که نسخه‌های PC عناوین خود را برای استیم منتشر نخواهد کرد.

بازی Watch Dogs: Legion در سال 2020 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر شد. این بازی با انتقادهای زیادی از جانب طرفداران مواجه شد. از همان موقع، بسته‌های الحاقی زیادی برای این عنوان منتشر شده اما آن هم کمکی به افزایش تعداد بازیکنان این اثر نکرد.

دیدگاهتان را بنویسید