اخبار بازی

سری Watch Dogs به آخر خط رسیده است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک محتواساز به نام j0nathan ادعا می‌کند که یوبیسافت چندین پروژه Watch Dogs را به دلیل شکست تجاری Watch Dogs: Legion، لغو کرده است.

بازی Watch Dogs: Legion از نظر بسیاری از افراد، یک شکست بزرگ برای این فرنچایز شناخته می‌شد، زیرا ادعای سازندگان مبنی بر بازی در نقش هر NPC که یک شعار بزرگ در نظر گرفته می‌شد، به خوبی جواب نداد. چهار سال بعد از عرضه آن بازی، حالا سوالاتی در مورد آینده این سری پرسیده می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که این فرنچایز حداقل برای مدتی نامعلوم، آینده‌ای ندارد.

این همان چیزی است که j0nathan، محتواساز متمرکز بر عناوین یوبیسافت، ادعا کرده است. او اذعان داشت که فرنچایز Watch Dogs مرده و دفن شده است. پس از اینکه از او در مورد آینده این فرنچایز و اینکه آیا قسمت جدیدی از آن در دست ساخت است یا خیر، پرسیده شد، او اذعان کرد که یوبیسافت فعلا این سری را کنار گذاشته است. ظاهرا پس از شکست تجاری Watch Dogs: Legion، یو‌بیسافت تعدادی از پروژه‌های Watch Dogs که از قبل برنامه‌ریزی شده بودند را لغو کرده است. ظاهرا یکی از این پروژه‌ها، یک بازی بتل رویال و چند نفره بود.

آیا این بدان معناست که یوبیسافت دیگر قصدی برای توسعه یک نسخه جدید از Watch Dogs ندارد؟ زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. تنها چیزی که می‌توان تا حدودی از آن مطمئن بود، درک این موضوع است که یوبیسافت فعلا این فرنچایز را کنار گذاشته است.

نکته جالب اینجاست که اگرچه بازی جدید Watch Dogs ممکن است به این زودی‌ها عرضه نشود، اما ماه گذشته اعلام شد که فیلمی بر اساس این IP تحت عنوان New Regency در دست ساخت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید