اخبار تکنولوژی

تا معرفی نسل دوم ویژن پرو مدت‌ها فاصله داریم

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مارک گرمن یکی از نامدارترین خبرنگارهای بلومبرگ بر این باور است که اپل حداقل تا 18 ماه دیگر نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی خود را به بازار عرضه نخواهد کرد.

مارک گرمن در یادداشت جدیدی اعلام کرد که به احتمال زیاد اپل زمان بیشتری برای توسعه Vision Pro 2 صرف خواهد کرد. پیش‌تر گزارش شده بود اپل کار بر روی نسل دوم این هدست را آغاز کرده اما اکنون مشخص شد که تا حداقل 18 ماه دیگر شاهد عرضه آن نخواهیم بود.

خبرنگار بلومبرگ معتقد است فاصله زمانی 18 ماهه ممکن است باعث کاهش محبوبیت این هدست نزد کاربران شود. اما اپل می‌تواند با تسریع تولید نسل دوم هدست واقعیت ترکیبی خود، فروش ویژن پرو را افزایش دهد.

گرمن معتقد است ویژن پرو باید بهبود یابد. بررسی‌ها نشان داده استفاده روزمره از آن مشکل‌زاست. پرداخت هزینه 3500 دلاری کار راحتی نیست. رابط کاربری ویژن پرو همیشه روان عمل نمی‌کند و وزن سنگین آن برای کاربران آزار دهنده است.

هفته گذشته گزارش شد که خریداران ویژن پرو مشغول مرجوع کردن این هدست به سازنده هستند. اما خبرنگار بلومبرگ می‌گوید این کار طبیعی است و به دلایل مختلف رخ می‌دهد. وی معتقد است اگر کسی ویژن پرو خریده باشد، به احتمال زیاد طرفدار سرسخت اپل یا دوست‌دار فناوری‌های جدید است که کمتر تمایل به پس‌دادن محصولات دارند.

دیدگاهتان را بنویسید