اخبار تکنولوژی

برنامه‌های هواشناسی در iOS و اندروید دقیق‌تر شدند

برنامه‌های هواشناسی در iOS و اندروید دقیق‌تر شدند
نویسنده : عضو تحریریه۲۴ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

بسیاری از ما چندین اپلیکیشن آب و هوا در گوشی خود داریم. چرا این کار را می‌کنیم؟ آیا این اتفاق از وسواس فکری ما است یا بی اعتمادی به اپلیکیشن‌های آب و هوایی؟

از بهترین برنامه‌های آب و هوای رایگان موجود برای اندروید می‌توان به The Weather Channel و AccuWeather اشاره کرد. هر دو این برنامه‌ها تاکنون بیش از 100 میلیون بار از «Play Store» نصب شده‌اند و شامل رادار و ویجت رایگان هستند.

کانال آب و هوا اطلاعات آب و هوای خود را از طریق مشارکت با IBM دریافت می‌کند؛ AccuWeather سرویسی است که توسط بسیاری از معامله‌گران کالا استفاده می‌شود که سرمایه‌گذاری‌های خود را بر اساس اصول اولیه (برخلاف نمودار) قرار می‌دهند.

9to5Google تغییراتی را در برنامه AccuWeather ایجاد کرده است که اکنون برای کاربران iOS و Android در دسترس خواهد بود. ابتدا در اندروید 13، AccuWeather  از ویژگی نماد مضمون پشتیبانی می‌کند که رنگ آیکون را برای مطابقت با رنگ‌های گرفته شده از تصویر زمینه شما تغییر می‌دهد. برای فعال کردن این به تنظیمات  تصویر زمینه و سبک بروید. به پایین اسکرول کنید و نمادهای Themed را تغییر دهید.

AccuWeather  همچنین گزینه “Watch Live” را به برنامه اضافه کرده است. روی نماد منوی سه خطی در سمت چپ بالای نمایشگر ضربه بزنید. فهرستی را در منوی ویدیو با نماد قرمز با کلمه “LIVE” به رنگ سفید خواهید دید. روی آن ضربه بزنید و جریان در بالای صفحه ظاهر می‌شود.

AccuWeather  از App Store برای iPhone و Google Play Store برای گوشی‌های Android در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید