اخبار سینما

وس اندرسون فیلم جدید خود را می‌سازد/ اعتیاد به فیلمسازی!

وس اندرسون فیلم جدید خود را می‌سازد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«وس اندرسون» کارگردان آمریکایی که بیشتر آثارش را در فضای فانتزی می‌سازد، اخیرا اعلام کرد قرار است به زودی فیلمبرداری سیزدهمین فیلمش را آغاز کند. این اتفاق در حالی است که یازدهمین فیلم او، «شهر سیارکی» بعد از حضور در جشنواره کن، هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

فیلم «شهر سیارکی» این کارگردان 8 روز دیگر اکران می‌شود و «تام هنکس» و «اسکارلت جوهانسون» از بازیگران آن هستند. همچنین دوازدهمین فیلم این کارگردان، «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» نیز پاییز امسال منتشر خواهد شد.

«داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» برای شرکت نتفلیکس تهیه شده و اکران می‌شود. «بندیکت کامبربچ»، «رالف فاینس»، «دو پاتل»، «بن کینگزلی»، «روپرت فرند» و «ریچارد آیواد» از بازیگران این فیلم هستند.

«رابرت یومن» فیلمبردار، درباره پروژه جدید «وس اندرسون» و شتاب او برای ساخت فیلم چنین گفته است:

ما درست پس از «شهر سیارکی» پریدیم توی «هنری شوگر». اسپانیا بودیم و بعدش رفتیم انگلیس… درباره وس همیشه چیزی در حال وقوع است.

«رابرت یومن» همچنین در ادامه درباره «داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر» چنین گفت:

فیلم ظاهری متمایز دارد و باز هم، وس مرزها را جابه‌جا می‌کند و این بار سبک بسیار متفاوتی با آنچه وی معمولا انجام می‌دهد، خواهیم دید.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعت دقیقی درباره فیلم جدید این کارگردان منتشر نشده است و تنها اطلاعاتی که موجود است حضور «جف گلدبلوم» و «بنیسیو دل تورو» به عنوان بازیگران آن است.

دیدگاهتان را بنویسید