اخبار تکنولوژی

خلق تصویر با هوش مصنوعی/ آخرین نسخه میدجورنی چه قابلیت‌هایی دارد؟

آخرین نسخه میدجورنی چه قابلیت‌هایی دارد؟
نویسنده : عضو تحریریه۱۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخبار مربوط به هوش مصنوعی هر روزه دنیا را تکان می‌دهد و هر روز در حال پیشرفتی باور نکردنی در همه‌ی ابعاد است. یکی از این ابعاد در زمینه هنر و طراحی بوده و حالا میدجورنی آخرین نسخه هیجان‌انگیز خود را رونمایی کرده است.

میدجورنی یک سیستم هوش مصنوعی است که بر اساس دستورهای نوشتاری تصاویر هنری منحصربه فرد و کم‌نظیر را خلق می‌کند. به عبارتی دیگر این سامانه قابلیت این را دارد که تصاویر هنری شگفت‌انگیز، با کیفیت و وضوح بالا از طریق دریافت پیام‌های متنی را خلق کند.

برای کار با این هوش مصنوعی نیاز نیست شما طراح حرفه‌ای باشید بلکه می‌توانید یک کاربر ساده یا بازاریاب یا خالق محتوا باشید و قصد تولید محتوا برای رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها را داشته باشید، با دستورهای متنی می‌توانید به نتیجه شگفت‌انگیزی دست پیدا کنید. به وسیله MidJourney کاربران می‌توانند در زمان و هزینه خود در عکاسی‌های گران قیمت و کارهای طراحی صرفه‌جویی کنند و در عین حال تصاویری با کیفیت حرفه‌ای تولید کنند.

نسخه 5 مدل هوش مصنوعی Midjourney  یک ویژگی جدید هیجان انگیز را معرفی می‌کند که ابزار نقاشی هوش مصنوعی را در دسترس و کار با آن را راحت‌ می‌کند. با این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند دستور ساخت هر تصویری را که می‌خواهند به هوش مصنوعی بدهند میدجورنی به طور خودکار تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کند و آن را به شما تقدیم می‌کند.

این ویژگی با استقبال خوبی از سوی کاربران روبه‌رو شده است و حتی برخی از آن برای بازسازی نقاشی‌های معروف استفاده می‌کنند. عملکرد نسخه 5 مدل هوش مصنوعی Midjourney، ابزاری قدرتمندتر و کارآمدتر برای هنرمندان و علاقه مندان به هنر تبدیل شده است.

در سال‌های اخیر تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی در میان هنرمندان، طراحان و حتی کاربران معمولی که علاقه‌مند به خلق هنر دیجیتال هستند، محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این ابزارها از الگوریتم‌های یادگیری عمیق و هوش مصنوعی برای تولید تصاویر واقعی بر اساس ورودی کاربران، مانند پیام‌های متنی یا تصاویر آپلود شده استفاده می‌کنند.

هوش‌های مصنوعی می‌توانند سبب بروز خلاقیت نیز بشوند، آنها روش جدیدی را برای کاربران ارائه می‌دهند تا خلاقیت خود را بیان کنند و ایده‌های خود را بدون نیاز به مهارت‌های فنی یا آموزش‌های طولانی مدت زنده کنند. از آنجایی که این فناوری‌ها به پیشرفت خود ادامه می‌دهند، این پتانسیل را دارند که شیوه خلق و مصرف هنرهای بصری را متحول کنند.

دیدگاهتان را بنویسید