اخبار سینما

بعد از سریال جامیونگ گو چه سریالی پخش می شود

بعد از سریال جامیونگ گو چه سریالی پخش می شود
نویسنده : ساناز محمدی۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
4 دیدگاه

روز گذشته آخرین قسمت سریال کره ای جامیونگ گو در ژانر تاریخی عاشقانه از شبکه تماشا پخش شد. این سریال شامل 39 قسمت 65 دقیقه ای و در مورد دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. با پایان یافتن سریال جامیونگ گو سوال بسیاری از مخاطبان این است که بعد از سریال جامیونگ گو چه سریالی پخش می شود. با مگ تک همراه شوید.

جایگزین سریال جامیونگ گو

سریال جامیونگ گو هر شب ساعت 19 و تکرار آن ساعت 1 بامداد،7 صبح و 13 ظهر از شبکه تماشا پخش می شد و حالا قرار است سریال پوآرو جایگزین این فیلم شود.

پوآرو، یک سریال بریتانیایی در ژانر درام است که 13 فصل و 70 قسمت دارد و هر قسمت برگرفته از داستان های کوتاه آگاتا کریستی می باشد.

شخصیت اصلی داستان هرکول پوآرو است که معمای یک جرم را کشف می کند و به راه حل می رسد.

به این ترتیب بعد از جامیونگ گو، سریال پوآرو هرشب ساعت 19 از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

اگر علاقه مند به تماشای سریال های آسیای شرقی هستید، می توانید ساعت 21 به تماشای سریال (داستان بروسلی) بنشینید که اولین قسمت آن از 10 اردیبهشت پخش می شود.

فیلم داستان بروسلی، زندگی ورزشی و هنری بروس لی (استاد هنرهای رزمی) را به تصویر کشیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. جی سون گفت:

    باید فیلم کره جاش بزارن مسخره کردن خودشونو هزار تا فیلم انگلیسی و ککه و تاپا تو هر ساعت پخش میکنم تو این ساعت فقط باید فیلم کره ای بزارن اگر نزارن صدا و سیما رو تو سرشون خراب میکنم یعنی چه !باید جومونگ ۵رقص در آسمان بخش بشه
    بیاید اعتراض کنیم که پخش نشه پوآرو اصلا دوسش ندارم ریدم بش

  2. Heti گفت:

    فیلم های کره ای تاریخی بزارین

  3. رامین حسبنی گفت:

    مسخره بازیا چیه پوآرو پخش نکنید چرا ادامه سربال جومونگ جامیونگ و از ۶۰ قسمت به ۳۵ قسمت تبدیل کردید الانم ادامه این سریال چرا پخش نمیشه درضمن پوآرو نمیخوایم پخش کنید ما سربالهای فرمانروایی تاریخی دوست داریم

  4. زهرا گفت:

    دوست ندارم فقط باید کره ای جایگزین کنن تورو خدا کره ای بزارین تنها تفریح ما همین موقع ساعت ۱۹ هست