اخبار سینما

برنامه خوش نمک چه ساعتی پخش میشود / مجری مسابقه کیست؟

برنامه خوش نمک چه ساعتی پخش میشود
نویسنده : ساناز محمدی۳۱ خرداد ۱۴۰۲
2 دیدگاه

برنامه خوش نمک، مسابقه کمدی که بدون حضور هیچ سلبریتی از شبکه نسیم پخش می شود و شرکت کنندگان آن مردم عادی از شهر و روستاهای مختلف هستند. مسابقه های این برنامه پیرامون بازی های کلام محور و رفتار محور می باشد که از بازی های نوستالژیک الگوبرداری شده است. چنانچه علاقه مند به تماشای برنامه خوش نمک در شبکه نسیم هستید و می خواهید بدانید برنامه خوش نمک چه روز و ساعتی پخش میشود، شرکت در مسابقه خوش نمک چگونه است و مجری خوش نمک کیست، همراه مگ تک باشید.

برنامه خوش نمک شبکه نسیم ساعت چند پخش میشود

ساعت پخش برنامه خوش نمک از شبکه نسیم روزهای سه شنبه تا جمعه هر هفته ساعت 23 می باشد. تکرار خوش نمک را می توانید ساعت 05:30 و 10:24 صبح و همچنین 17:00 عصر در شبکه نسیم تماشا کنید.

خوش نمک چند قسمت است

خوش نمک شبکه نسیم 2 فصل 70 قسمتی است که با حضور 5 شرکت کننده و جمعی از تماشاگران در استودیو برگزار می شود. فصل اول 35 قسمت است و فصل دوم بعد از محرم و صفر با تغییراتی از جمله حضور خانم ها در این برنامه پخش خواهد شد.

هر کدام از شرکت کننده ها که از نظر تماشاگران بانمک تر باشد و بیشتر مردم را بخنداند وارد مرحله بعدی می شود و کسی که کمتر از بقیه موفق به خنداندن حاضرین شده باشد، با دریافت یک تندیس یادگاری از مسابقه حذف می شود.

ساخت برنامه خوش نمک از زمستان سال گذشته آغاز شده و اولین قسمت آن 26 اردیبهشت 1402 از شبکه نسیم پخش شد. هدف از پخش این برنامه، بالا بردن ظرفیت شوخی بین مردم است.

مجری برنامه خوش نمک

مجری برنامه خوش نمک نسیم

اتفاق دیگری که در خوش نمک نظر مخاطب را به خود جلب می کند، حضور مجری کمتر شناخته شده است و خیلی افراد شاید حتی اسم مجری برنامه خوش نمک را ندانند.

میلاد صالح پور مجری خوش نمک می باشد که پیش از این تجربه اجرای کمدی و استیج داشته و در بداهه گویی توانمند است. او از سال 1379 در جزیره کیش شروع به اجرا کرده و در کارنامه خود فعالیت های هنری متعددی داشته است.

شرکت در برنامه خوش نمک

مسابقات برنامه خوش نمک به تهیه کنندگی مقداد مومن‌ نژاد، خلاقانه و بدون الگوبرداری از سایر برنامه های تلویزیونی طراحی شده و شامل رقابت در بخش تقلید صدا، دوبله، بیت زنی، بازی با کلمات و … می باشد که شرکت کنندگان بطور فی البداهه و بدون برنامه ریزی قبلی اجرا می کنند.

شرکت کنندگان خوش نمک برای رقابت، طی ثبت نام و راستی آزمایی انتخاب می شوند.

برای شرکت در مسابقه خوش نمک به عنوان تماشاگر استودیو، عدد 1 را به شماره 3000051 پیامک کنید.

همچنین بخوانید:

ساعت پخش بگو بخند شبکه نسیم

دیدگاهتان را بنویسید

  1. حسینی گفت:

    سلام
    خیلی عالی هستش این برنامه
    ممنون و سپاس گذارم از تهیه کننده و مجری برنامه
    😍😍😍

  2. صالح گفت:

    من خودم سن کمی دارم ولی… خیلی خیلی خیلی خیلی خوشم امد