اخبار تکنولوژی

واتس‌اپ از قابلیت جدید پیام‌رسان خود پرده برداشت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

امروز واتس اپ رسما جدیدترین ویژگی خود را معرفی کرده است و این تغییری در عملکرد پیام های ناپدید شونده است که برای اولین بار در سال 2020 معرفی شد. این قابلیت جدید Keep in Chat نامیده می شود و به شما امکان می دهدکه از پیام‌های ناپدید شونده‌ای که برای‌تان ارسال می‌شود و در آینده به آن‌ها نیاز دارید، نگه داری کنید.

روش کار به این صورت است که وقتی تصمیم گرفتید یک پیغام ناپدید شونده را نگه دارید، به فرستنده اطلاع داده می شود و می تواند آن را لغو کند. هنگامی که فرستنده می گوید پیامی قابل نگهداری نیست، آن تصمیم نهایی است و هیچ کس دیگری نیز نمی تواند آن را نگه دارد. وقتی تایمر منقضی شود، پیغام به صورت خودکار حذف می‌شود.

در واقع واتس‌اپ از یک ویژگی عجیب و شاید بی مصرف رونمایی کرده است و با این کار، کلیت پیغام‌های محو شونده را زیر سوال برده است. اگر قرار بر این است که فرستنده تایید نهایی مبنی بر نگهداری از پیغام محو شونده را صادر کند، چرا از اول از گزینه‌ی پیغام‌های عادی استفاده نمی‌کند؟

اما در مجموع، همین که واتس‌اپ در تلاش است تا پیام‌رسان خود را مجهزتر از قبل کند و با دیگر پیام‌رسان‌هایی چون تلگرام به رقابت بپردازد ستودنی است؛ حتی با ارائه‌ ویژگی‌های عجیب!

نظر شما در مورد جدیدترین قابلیت واتس‌اپ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید