اخبار تکنولوژی

ایموجی های جدید توسط واتس‌اپ منتشر شد

واتس‌اپ ایموجی‌های جدید منتشر کرد
نویسنده : عضو تحریریه۲۲ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

اخیرا واتس‌اپ در حال آزمایش چندین ویژگی از جمله امکان بی‌صدا کردن تماس‌های هرزنامه از شماره‌های ناشناس است.

اکنون پلتفرم متا در حال گسترش ویژگی‌های خود است و مجموعه جدیدی از ایموجی‌های «Unicode 15.0» را برای آزمایش کنندگان بتا منتشر کرده است.

نسخه بتای WhatsApp v2.23.5.13 برای اندروید، ایموجی جدید «Unicode 15.0» را قرار داده است. این ویژگی برای اولین بار در دسامبر 2022 مشاهده شد و اکنون در نهایت برای آزمایش کنندگان نسخه بتای واتس اپ v2.23.5.13 آغاز شده است. در حال حاضر این شکلک‌ها فقط برای برخی از کاربران قابل مشاهده است.

این دسترسی به کاربران پیام‌رسان اجازه می‌دهد تا از ۲۱ ایموجی «Unicode 15.0» مستقیما در واتس‌اپ استفاده کنند. آنها اکنون برای رسیدن به ایموجی‌ها نیازی به تکیه بر صفحه کلیدهای جایگزین ندارند. اگرچه شکلک‌های جدید «Unicode 15.0» در نسخه بتا واتس‌اپ در دسترس هستند، ورود آنها به نسخه اصلی نباید دور از انتظار باشد.

برخی از برنامه‌ها، از جمله فیس‌بوک، توییتر و واتس‌اپ، ایموجی‌های منطبق با Unicode خود را طراحی می‌کنند تا مطمئن شوند کاربران بدون توجه به ایموجی‌هایی که با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌شوند، از آن‌ها استفاده می‌کنند. این احتمال نیز وجود دارد که یک ایموجی جدید در دستگاهی قابل مشاهده باشد اما هنگام استفاده از همان برنامه روی دستگاه دیگر، مشاهده نشود.

برخی از 21 ایموجی «Unicode 15.0» که اکنون با واتس‌اپ بتا در دسترس هستند عبارتند از: قلب خاکستری، قلب آبی، قلب صورتی، اشاره دست به سمت راست و چپ، چتر، صورت لرزان، خنده و…

دیدگاهتان را بنویسید