اخبار سینما

سریال کمدی «داوینچیز» کی پخش می‌شه + اسامی بازیگران

سریال کمدی «داوینچیز» کی پخش می‌شه + اسامی بازیگران
نویسنده : تحریریه۰۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «داوینچیز» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی مهدی منیری، محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران، از 7 آذر و به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

این سریال در ژانر کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی، با بازی بازیگرانی چون سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر پرستار، علی میری و یدالله شادمانی، ساخته شده است.

داستان سریال «داوینچیز» حول محور زن و شوهری به نام‌های پرویز و ملیحه است که در موزه‌ای در تهران کار می‌کنند. یک شب، اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد که زندگی‌شان را تغییر می‌دهد.

سریال «داوینچیز» که بر اساس قصه‌ای از آریان گلصورت ساخته شده، یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان‌انگیز است که قرار است مخاطبان را با داستانی پرکشش و جذاب همراه کند.

جزئیات بیشتر در مورد سریال «داوینچیز» به زودی اعلام خواهد شد.

بازیگران سریال داوینچیز

سیما تیرانداز

سیما تیرانداز بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۹ شهریور ۱۳۴۸ در تهران است.

تیرانداز فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد و در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. از جمله آثار شاخص او می‌توان به «هامون»، «بانو»، «سایه‌های هجوم»، «پاداش سکوت»، «شکلات داغ»، «ع ش ق»، «وروجک‌ها»، «فراری»، «ماجان»، «ستایش» و «دودکش» اشاره کرد.

او همچنین جوایز متعددی از جمله:

  • جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر برای نمایش مرگ یزدگرد
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما برای فیلم پاداش سکوت
  • برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر برای نمایش پری خوانی عشق و سنگ

سام درخشانی

سام درخشانی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم «طلسم طلایی» آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی «شب زدگان» به شهرت رسید.

درخشانی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. از جمله آثار شاخص او می‌توان به «آوای باران»، «نابرده رنج»، «پژمان»، «خوب بد جلف»، «خائن کشی»، «مرده خور»، «نیلگون» و «۲۸۸۸» اشاره کرد.

مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر تئاتر و سینما است. او از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

فرجاد در سال‌های بعد در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرد. از جمله آثار او می‌توان به «خسته دلان»، «دفتر مشق»، «ساختمان پزشکان» و «شبکه مخفی زنان» اشاره کرد.

رضا بهبودی

رضا بهبودی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرده و در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. از جمله آثار شاخص او می‌توان به «لانتوری»، «هفت ماهگی»، «عصبانی نیستم»، «شنل»، «گورکن» و «مجبوریم» اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید