اخبار سینما

برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود + اسامی مهمانان

برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود
نویسنده : ساناز محمدی۱۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حتما قسمت هایی از گفتگوی دوستانه عادل فردوسی پور با علی دایی را در فضای مجازی دیده اید. برنامه فوتبال 360 با اجرای عادل فردوسی پور، در ژانر تاک شو می باشد که در هر قسمت میزبان شخصیت های محبوب و معروف فوتبالی است. همراه مگ تک باشید تا اطلاعات کامل در مورد اینکه برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور کجا پخش میشود، چه ساعتی پخش می شود و مهمانان آن چه کسانی هستند را در اختیار شما قرار دهیم.

زمان پخش برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی پور

فوتبال 360 برنامه ای ضبط شده است که هر هفته در سایت، اپلیکیشن و کانال یوتیوب این برنامه پخش می شود. همچنین دارای نرم افزار تخصصی برای سیستم عامل اندروید و آیفون می باشد که توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان مشخصی برای پخش برنامه 360 اعلام نشده و بخش های مختلف گفتگو با مهمان ها طی هفته منتشر می شود. معمولا یکی دو ساعت قبل از شروع بازی، می توانید در لایو اینستاگرام فوتبال 360، به تماشای این برنامه بنشینید. همچنین در بخش آپ 360 و وبسایت فوتبال 306 نیز می توانید گفتگوها را دنبال کنید.

ساعت پخش برنامه 360 از شبکه fx 1، روزهای دوشنبه ساعت 23 و تکرار آن سه شنبه ساعت 11 صبح و جمعه ساعت 2 بعداز ظهر می باشد.

در اپلیکیشن فوتبال 360 علاوه بر تماشای برنامه می توانید بر اخبار، نتایج زنده، نتایج مسابقات، نظرسنجی ها و همچنین مباحث مربوط به نقل و انتقالات دسترسی داشته باشید و با شرکت در نظرسنجی یکی از 5 نفر برنده باشید.

با نصب برنامه فوتبال 360 ضمن مشاهده ویدئو مصاحبه با ستارگان فوتبال، می توانید از جزئیات مسابقات مطلع شوید و با ارسال نظرات خود در مسابقات پیش بینی نتایج شرکت کنید.

مهمانان برنامه 360

علی دایی اولین مهمان برنامه فوتبال 360 بود و این گفتگو طی 3 بخش نمایش داده شد.

دراگون اسکوچیچ، میرشاد ماجدی، سیاوش یزدانی، سعید معروف، مهدی طارمی، سیامک نعمتی، شهرزاد مظفر، فرشته کریمی، نسیمه غلامی، کارلوس کی‌روش، علیرضا جهانبخش، هوگو آلمیدا، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌ گنجی، حسن پورحمیدی، حسین پورحمیدی، محمدرضا اخباری، زهرا لطف‌ آبادی، روزبه چشمی، فرامرز ظلی، شهاب زاهدی، کمال کامیابی‌ نیا، پژمان جمشیدی، همایون شجریان، اشکان دژاگه و رامین رضاییان به ترتیب از مهمانان برنامه فوتبال 360 هستند.

دیدگاهتان را بنویسید