اخبار سینما

سریال دفتریادداشت از کجا پخش می‌شود؟ + اسامی بازیگران دفتریادداشت

سریال دفتریادداشت از کجا پخش می‌شود
نویسنده : تحریریه۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری، از جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت آغاز می‌شود.

این سریال در ژانر کمدی و خانوادگی قرار دارد و رضا عطاران، حسن معجونی، نعیمه نظام‌دوست، حسین سلیمانی، ریما رامین‌فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، سوگل خلیق و کاظم سیاحی از جمله بازیگران آن هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی، سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند. پای آن‌ها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. پرونده‌ای که ورود آن‌ها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود.

رضا عطاران پس از ۱۰ سال دوری از سریال‌های نمایش خانگی، در این سریال ایفای نقش می‌کند.

علاقمندان می‌توانند برای تماشای سریال «دفتر یادداشت» از پلتفرم فیلم‌نت استفاده کنند.

بازیگران سریال دفتریادداشت

رضا عطاران

رضا عطاران، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. عطاران در تلویزیون با مجموعه «بیداران» به شهرت رسید و با بازی در «ساعت خوش» به اوج محبوبیت رسید.

او در سینما با بازی در فیلم‌های «خروس جنگی»، «ورود آقایان ممنوع»، «خوابم می‌آد»، «طبقه حساس»، «نهنگ عنبر»، «هزارپا» و «انفرادی» به یکی از پرفروش‌ترین بازیگران سینمای ایران تبدیل شد.

عطاران تاکنون دو بار برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شده است. او در سال ۱۳۹۲ برای فیلم «طبقه حساس» و در سال ۱۳۹۹ برای فیلم «روشن» این جایزه را دریافت کرد.

حسن معجونی

محمد حسن معجونی، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. او فعالیت هنری خود را از دهه ۱۳۶۰ در تئاتر آغاز کرد.

معجونی در تلویزیون با مجموعه «مسافران» به کارگردانی رامبد جوان و «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌های سینمایی «خوک» و «گورکن» بازی کرده‌است.

معجونی برای بازی در فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

ریما رامین‌فر

ریما رامین‌فر، بازیگر و نویسنده است. او فعالیت هنری خود را از دهه ۱۳۷۰ در تئاتر آغاز کرد.

رامین‌فر در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم «یه حبه قند» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

رامین‌فر از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ در مجموعه تلویزیونی «پایتخت» ایفای نقش کرد و برایش برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن کمدی شد. او در فیلم‌های سینمایی «ابد و یک روز» و «ملاقات خصوصی» نیز حضور داشته‌است.

مینا ساداتی

مینا ساداتی، بازیگر آثاری چون «آفریقا»، «خانه پدری»، «سعادت‌آباد»، «فروشنده»، «عصر یخبندان» و «درخت گردو» است.

ساداتی برای بازی در فیلم سینمایی «تابستان داغ» در سال ۱۳۹۵ برنده جایهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین‌المللی فیلم پکن شد. او همچنین برای بازی در فیلم‌های «عصر یخبندان» و «فروشنده» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است.

سوگل خلیق

سوگل خلیق، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۷ با بازی در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم سینمایی «خماری» به سینما راه یافت. او در سال‌های بعد در فیلم‌های سینمایی «در سکوت»، «دو»، «مردن در آب مطهر» و «شب طلایی» ایفای نقش کرد.

خلیق در سال ۱۴۰۱ در نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت آرای و در سال ۱۴۰۲ در فیلم کوتاه «سقف کاذب» به کارگردانی محسن نجفی مهری بازی کرده است.

خلیق برای بازی در فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در سال ۱۳۹۸ نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی، صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر است.

سیاحی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم سینمایی «بدون شرح» آغاز کرد. او در سال‌های بعد در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی متعددی، از جمله «لیسانسه‌ها»، «فوق لیسانسه‌ها»، «کرگدن»، «جزیره» و «مهمونی» ایفای نقش کرد.

سیاحی برای بازی در سریال «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت شناخته شد. او همچنین در فیلم سینمایی «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت بازی کرده است.

سیاحی در سال ۱۴۰۲ در سریال‌های نمایش خانگی «مهمونی» و «مگه تموم عمر چندتا بهاره» بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید