اخبار سینما

آوای جادویی چه روزهایی پخش میشود و چند قسمت است؟

آوای جادویی چه روزهایی پخش میشود
نویسنده : سارا محمدی۲۴ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آوای جادویی یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی آقایان است که با حضور داوران باتجربه و شناخته شده همچون رضا صادقی و محمد اصفهانی رسمیت بیشتری پیدا کرده است. اگر به برنامه های استعدادیابی علاقه دارید دیدن این برنامه سرگرم کننده را به شما پیشنهاد می کنیم به خصوص که آوای جادویی (Magical Voice) اکنون به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در ادامه خواهیم گفت مسابقه آوای جادویی از کدام شبکه پخش می شود، چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود. همچنین اطلاعاتی در مورد اسامی داوران و عوامل برنامه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آوای جادویی چند شنبه ها میاد

آوای جادویی پنجشنبه ها ساعت 8 صبح از پلتفرم نمایش خانگی فیلم نت پخش می شود. هر هفته یک قسمت از برنامه آوای جادویی پخش می شود. برای دیدن قسمت های جدید باید هر هفته پنجشنبه به فیلم نت مراجعه کنید و قسمت جدید را ببینید. با خرید اشتراک ماهانه فیلم نت می توانید 4 قسمت از آوای جادویی را ببینید.

آوای جادویی چند قسمت است؟

اولین قسمت از مسابقه آوای جادویی پنجشنبه 25 اسفند 1401 از فیلم نت منتشر شد و تاکنون 13 قسمت از آوای جادویی پخش شده است. تعداد دقیق قسمت های آوای جادویی هنوز مشخص نیست اما با توجه به اینکه مسابقه وارد مرحله یک چهارم نهایی شده است به نظر می رسد زمان زیادی تا فینال مسابقه نمانده است.

عوامل و داوران مسابقه آوای جادویی

داوران مسابقه آوای جادویی:

  • رضا صادقی
  • محمد اصفهانی
  • محمد معتمدی
  • رضا یزدانی

عوامل برنامه آوای جادویی:

مجریعلی اوجی
کارشناس هنریعلیرضا افکاری
تهیه کنندهمحمد طهرانی

در این برنامه بخش جذابی به نام صدای داوران وجود دارد که در آن سامان احتشامی داوران مسابقه را به چالش می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید