اخبار سینما

آیا سری دوم فیلم باربی ساخته می‌شود؟

آیا سری دوم فیلم باربی ساخته می‌شود؟
نویسنده : تحریریه۰۴ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم باربی با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ با فروش بیش از 1.4 میلیارد دلار در سراسر جهان به پرفروش ترین فیلم سال 2023 تبدیل شد. این فیلم که بر اساس شخصیت عروسک معروف باربی ساخته شده است، با استقبال مثبت منتقدان نیز روبرو شد.

با این حال، مارگو رابی اعلام کرده است که قصد ساخت دنباله‌ای برای این فیلم را ندارد. او در مصاحبه ای گفت:

ما همه چیز را در این یکی قرار دادیم. ما آن را مانند یک سه گانه نساختیم. گرتا گرویک همه چیز را در این فیلم گذاشت، بنابراین نمی توانم تصور کنم که چه چیزی بعدا می تواند باشد.

این اولین بار نیست که شنیده می‌شود که ساخت دنباله ای برای فیلم باربی بعید است. در اوایل ماه اوت، گزارش شد که رابی، گاسلینگ و گرویگ قراردادهای بازگشت برای دنباله را امضا نکرده‌اند. سپس در ماه سپتامبر، خبر رسید که رابی ظاهرا علاقه‌ای به بازگشت برای باربی 2 ندارد و برادران وارنر در حال بررسی ساخت دنباله‌ای هستند که بر روی کن، شخصیت رایان گاسلینگ در باربی، تمرکز دارد و احتمالا بازیگر زن متفاوتی را به عنوان باربی‌ معرفی می‌کند.

در حالی که مشخص نیست که ساخت یک اسپین‌آف باربی چقدر واقع بینانه است، مارگو رابی به وضوح اعلام کرده است که حداقل در حال حاضر نباید انتظار داشته باشیم که باربی 2 به واقعیت تبدیل شود.

لازم به ذکر است که این تصمیم‌گیری در تضاد شدید با جوکر 2019 است که مانند باربی، در ابتدا به عنوان یک داستان یک بار مصرف در نظر گرفته شده بود که بر روی نسخه آرتور فلک از دشمن اصلی بتمن تمرکز داشت. با این حال، پس از اینکه به پرفروش‌ترین فیلم درجه R تمام دوران تبدیل شد و جوایز زیادی را به دست آورد، برادران وارنر چراغ سبز را برای Joker: Folie à Deux نشان دادند که سال آینده اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید