اخبار بازی

به یک شرط، می‌توانید با 10 دلار ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را تهیه کنید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ناتی داگ یک نسخه W.L.F. برای ریمستر بازی The Last of Us Part 2 معرفی کرده است. پیش‌خرید بازی از تاریخ 14 آذر (5 دسامبر) شروع می‌شود.

پس از لو رفتن اطلاعات بسیار، ناتی داگ و سونی رسما بازی The Last of Us Part 2 Remastered را معرفی کردند و تا چند ماه دیگر این عنوان اکشن ماجراجویی و تحسین شده را به شکل بهبود یافته در دسترس کاربران پلی‌استیشن 5 قرار می‌دهند. اگرچه قیمت این ریمستر هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما خبرهای خوبی برای کسانی که قبلا بازی اصلی را خریداری کردند، وجود دارد.

ناتی داگ تایید کرده است که The Last of Us Part 2 Remastered مسیر ارتقاء را به کاربران ارائه خواهد کرد. به جای اینکه مجبور باشند آن را با قیمت کامل بخرند، کسانی که قبلا بازی اصلی را روی پلی‌استیشن 4 خریداری کردند، می‌توانند با قیمت 10 دلار آن را به نسخه ریمستر ارتقا دهند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می‌توانند سیوهای خود را از نسخه اصلی به ریمستر انتقال دهند.

در همین حال، ناتی داگ همچنین نسخه The Last of Us Pat 2 Remastered W.L.F را معرفی کرد. این نسخه علاوه بر خود بازی، شامل یک قاب استیل بوک، چهار سنجاق، یک پچ جبهه آزادی واشنگتن و در مجموع 47 کارت Society of Champions، از جمله هشت کارت هولوگرافیک می‌شود. کسانی که این بازی را تمام کردند، به یاد دارند که این کارت‌ها را می‌توان به عنوان آیتم‌های کلکسیونی درون بازی پیدا کرد.

نسخه W.L.F. فقط از طریق PlayStation Direct عرضه خواهد شد و تنها در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و اتریش در دسترس قرار می‌گیرد. بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دی 1402 (19 ژانویه 2023) برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید