اخبار بازی

بازی Wonder Woman به عنوان یک بازی سرویس محور ساخته نشده است

بازی Wonder Woman به عنوان یک بازی سرویس محور ساخته نشده است
نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سخنگوی کمپانی ناشر بازی Wonder Woman تصریح کرد که این پروژه یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره جهان‌باز با داستانی غنی است.

با صحبت‌های کمپانی برادران وارنر در مورد تبدیل کردن عناوین خود به بازی‌های سرویس محور، این ترس وجود داشت که همین اتفاق برای بازی Wonder Woman از استودیو Monolith Productions نیز بیفتد. فهرست شغلی استودیو برای جذب Lead Software Engineer برای توسعه پروژه‌های سرویس محور، به این شایعات دامن زد.

با این حال در بیانیه IGN، سخنگوی کمپانی برادران وارنر هرگونه شایعه مربوط به لایوسرویس بودن این عنوان جهان باز را رد کرد. بازی Wonder Woman یک بازی اکشن ماجراجویی تک نفره است که در دنیایی بزرگ و اصطلاحا جهان‌باز جریان دارد.

این تجربه سوم شخص به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در نقش Diana of Themyscira به ایفای نقش بپردازند و یک داستان جدید از جهان DC را دنبال کنند. بازی مذکور از سیستم معروف Nemesis نیز بهره‌مند است؛ سیستمی که در بازی‌های قبلی Monolith نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. پیام تیم سازنده واضح است: بازی Wonder Woman یک بازی سرویس محور نخواهد بود.

از زمان معرفی این عنوان در دسامبر 2021، اطلاعات بسیار کمی در مورد آن منتشر شده است. با اینکه هنوز خرید درون برنامه‌ای در بازی وجود خواهد داشت (به دلیل اینکه هر چه باشد، با برادران وارنر طرفیم)، این واقعیت که Wonder Woman روی المان‌های سرویسی متمرکز نیست، خبر خوبی به نظر می‌رسد. با این حال، زمان نشان خواهد داد که بازی چگونه خواهد بود.

تا آن زمان، شرکت بازی‌سازی وارنر برادرز یک بازی با نام Suicide Squad: Kill the Justice League را در تاریخ 13 بهمن 1401 (2 فوریه 2024) برای ایکس‌باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد که شامل یک سیستم Battle Pass می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید