اخبار بازی

ایکس باکس پس از عرضه بازی Diablo IV برای گیم‌پس، به پلتفرم اصلی این بازی تبدیل شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق گفته سارا باند، رئیس ایکس باکس، پایگاه بازیکنان Diablo IV در ایکس‌باکس پس از عرضه بازی برای سرویس گیم‌پس، شاهد رشد خوبی بوده است.

کاتالوگ عناوین Activision Blizzard که به آرامی از طریق گیم‌پس در دسترس کاربران قرار می‌گیرند، یکی از مهم ترین چیزهایی است که بازیکنان ایکس باکس باید منتظر آن باشند؛ به خصوص حالا که این شرکت رسما بخشی از مایکروسافت است. این سیاست طی اواخر ماه گذشته و زمانی که Diablo IV برای این سرویس اشتراکی عرضه شد، رسما کار خود را آغاز کرد.

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، این موضوع را در ایمیلی به کارمندان مایکروسافت، تایید کرد. همانطور که Windows Central گزارش داد، سارا باند در این ایمیل فاش کرد که پس از انتشار Diablo IV برای گیم‌پس، ایکس باکس به سرعت به پلتفرم شماره یک این عنوان اکشن و RPG تبدیل شد. باند نوشت:

«ما در حال اضافه کردن عناوین اکتیویژن بلیزارد به خدمات خود هستیم. ما Diablo IV را وارد گیم‌پس کردیم و ایکس‌باکس به سرعت به پلتفرم شماره یک برای بازیکنان Diablo IV تبدیل شد».

هیچ ارقامی مشخصی از بازیکنان این عنوان در کنسول‌های ایکس باکس و سایر پلتفرم‌ها، ارائه نشده است. ایمیل سارا باند همچنین نشان داد که ایکس‌باکس یک تیم داخلی جدید تاسیس کرده است که روی حفظ و گسترش اکوسیستم ایکس‌باکس تمرکز دارد. بازی Diablo IV برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید