اخبار تکنولوژی

توستر ایکس باکس سری اس تولید می‌شود

توستر ایکس باکس سری اس تولید می‌شود
نویسنده : سام بورنگ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت که پیش از این یخچال ایکس باکس سری ایکس را راهی بازار کرده بود، قرار است توستر ایکس باکس سری اس را هم تولید و روانه بازار کند.

خبر تولید توستر ایکس باکس سری اس درحالی منتشر شد که چندی پیش با پخش تصاویر مربوط به آن در فضای مجازی، شایعات ساخت آن دامن زده شد. مایکروسافت پیش از این یخچال ایکس باکس سری ایکس را با قیمتی حدود 100 دلار عرضه کرد که قابلیت گنجایش 12 قوطی نوشابه را داشت و همچنین یک پورت یواس‌بی برای شارژ دستگاه‌ها و آداپتور برق دی‌سی را نیز در امکاناتش شامل می‌شد.

درخصوص این توستر نیز شنیده می‌شود که حدود 60 دلار قیمت خواهد داشت و تنها با رنگ سفید به بازار می‌رسد. Xbox Squad که یک وبسایت فرانسوی است در مورد این دستگاه گفته که این توستر در سال میلادی جاری تولید خواهد شد و اکنون در مرحله پیش فروش محصول است.

توستر ایکس باکس سری اس تولید می‌شود

اکنون و باتوجه به فضای رقابتی بازار کنسول های بازی، باید منتظر ماند و دید که مخاطبان این محصولات چه استقبالی از این دستگاه تازه مایکروسافت خواهند داشت. شایان ذکر است که طبق تخمین ها مایکروسافت از سال 2020 بیش‌ از ۱۸.۵ میلیون کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را به فروش رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید