اخبار بازی

مایکروسافت ناشر بازی بعدی سازنده Crash!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو سازنده سری Crash می‌گوید که این بازی (که گویا نسخه جدید Spyro the Dragon است) هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

در ماه مارس اعلام شد که سازنده بازی‌های Spyro Reignited Trilogy و Crash Bandicoot 4: It’s About Time!، یعنی استودیو Toys for Bob، از مالکیت اکتیویژن و مایکروسافت خارج شده است. در واقع، این شرکت خود را بازخرید کرد تا مجددا به یک استودیو مستقل تبدیل شود. در آن زمان، مشخص شد که علیرغم جدایی از شرکت مادر، این استودیو در حال مذاکره با مایکروسافت برای انتشار بازی بعدی خود است و پس از گزارش‌های اخیر مبنی بر همین موضوع، این معامله اکنون رسمی شده است.

استودیو Toys for Bob اعلام کرده است که با ایکس باکس در توسعه بازی بعدی خود همکاری خواهد کرد. این دو شرکت با یکدیگر به توافق رسیده‌اند که بر اساس آن بازی بعدی آن‌ها توسط ایکس‌باکس یا مایکروسافت منتشر خواهد شد. با این حال، Toys for Bob می‌گوید که این پروژه «هنوز در مراحل اولیه توسعه است»، به این معنی که مدتی طول می‌کشد تا اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته شود.

با وجود گزارش‌های اخیری که از توسعه Spyro 4 شنیده شده است، پروژه‌ای که ظاهرا ساخت آن از ژانویه شروع شده است، ممکن است ایده‌هایی در خصوص بازی بعدی Toys for Bob داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید