اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید داشبورد ایکس‌باکس، تجربه شخصی‌تری از صفحه «هوم» ارائه می‌دهد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت به‌بروزرسانی جدیدی را روی داشبورد و محیط کاربری ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان ارائه داده که باعث می‌شود کاربران بتوانند شخصی‌سازی‌های بیشتری را لحاظ کنند و دسترسی بهتری به بازی‌های جدید یا قدیمی داشته باشند.

ایکس‌باکس هوم جدید باعث می‌شود تا رفتن به کتابخانه بازی‌ها، فروشگاه مایکروسافت، ایکس‌باکس گیم پس، جستجو و تنظیمات را آسان‌تر از همیشه کند. همه این موارد از طریق منوی دسترسی سریع در بالای صفحه اصلی دیده می‌شوند.

به‌روزرسانی جدید همچنین با ساده‌سازی طرح‌بندی و قراردادن بازی‌های اخیرا پخش شده و سایر محتواها در پایین صفحه، فضای بیشتری برای پس‌زمینه شخصی‌سازی شده ایجاد می‌کند.

همچنین گزینه‌ای برای تغییر پس‌زمینه برای مطابقت با بازی‌ای که در لیست اخیرا بازی‌شده برجسته کرده‌اید، اضافه شده است. هوم جدید با معرفی لیست‌هایی از بازی‌های مدیریت شده و شخصی شده، به پیدا کردن بازی‌های جدید یا مورد علاقه کمک شایانی می‌کند.

در هوم جدید همچنین شما می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را پین کرده و گروه‌های مانند Quick Resume را سفارشی کنید. به علاوه، هوم جدید به شما کمک می‌کند تا از طریق ردیف به‌روزرسانی دوستان و انجمن، از وضعیت دیگران هم اطلاع پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید