اخبار بازی

بازی XDefient حدود 8 میلیون بازیکن منحصر‌به‌فرد دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، شوتر رقابتی و رایگان XDefient در تاریخ 27 می حدود 700000 بازیکن همزمان در تمام پلتفرم‌ها داشت.

بازی XDefiant از شرکت یوبیسافت شاید از مشکلات ثبت نام، مشکلات سروری و کمبود محتوا رنج ببرد، اما ظاهرا انتشار موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است. پس از جذب سه میلیون بازیکن منحصربه‌فرد در عرض دو روز، Insider Gaming فاش کرد که این بازی شوتر رایگان در هفته اول انتشار خود به 7.6 میلیون بازیکن رسیده است.

منابع مختلف همچنین انتظار دارند که تعداد بازیکنان آن تا پایان امروز به هشت میلیون بازیکن منحصربه‌فرد برسد و به هدف داخلی استودیو، یعنی جذب پنج میلیون بازیکن منحصر‌به‌فرد در ماه اول دست پیدا کند. ظاهرا بازیکنان “Unique” به کسانی می‌گویند که بازی را دانلود و یک باز کرده‌اند، نه لزوما بازیکنان فعال. با این حال، گزارش شده است که در 27 می، 700,000 بازیکن همزمان در تمامی پلتفرم‌ها مشغول تجربه این عنوان بودند.

بازی XDefiant برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. Ubisoft San Francisco گفته است که در حال کار روی مشکلات بازی، به عنوان بخشی از پشتیبانی طولانی مدت بازی است. منتظر جزئیات و به‌روزرسانی‌های بیشتر، از جمله محتوایی مانند نقشه‌ها، سلاح‌ها و یک جناح جدید در هفته‌های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید