اخبار بازی

به گفته یوبیسافت، XDefiant یک بازی Pay-to-Win نخواهد بود

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یوبیسافت در مورد ریزتراکنش‌های مختلفی که در بازی XDefiant در دسترس خواهد بود، توضیحاتی تکمیلی ارائه داده است.

یوبیسافت یک پست وبلاگی منتشر کرده است که در آن، اهداف خود برای استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی تیراندازی و چندنفره XDefiant را توضیح می‌دهد. اولین چیزی که این شرکت اعلام کرد، این است که XDefiant یک بازی Pay-to-Win نخواهد بود.

این شرکت همچنین تصریح می‌کند که اگر محتوایی به فروشگاه درون ‌بازی اضافه شود و به هر طریقی، روی گیم‌پلی تاثیر بگذارد، آن محتوا با بازی کردن نیز قابل دسترس خواهد بود. مثال ارائه شده، جناح DeadSec است که در پیش فصل بازی در دسترس است. بازیکنان می‌توانند با دریافت 700 هزار XP، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به این جناح دسترسی پیدا کنند.

در حالی که XDefiant دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود، یوبیسافت می‌گوید که محتوای رایگان زیادی نیز برای بازیکنان وجود خواهد داشت، از جمله جوایز رایگان بتل پس، چالش‌های روزانه و هفتگی درون بازی، چالش‌های Ubisoft Connect و جوایز وابسته به کامیونیتی Twitch.

وقتی صحبت از گزینه‌های شخصی‌سازی به میان می‌آید، XDefiant دارای اسکین شخصیت‌ها، اسکین سلاح، انیمیشن‌های MVP، کارت‌های بازیکن و بسته‌های ایموجی خواهد بود. هنگامی که نسخه آزمایشی XDefiant منتشر شد، بازی دارای آیتم‌های جایزه‌ای بسیاری بود و تعداد آن‌ها مسلما در نسخه نهایی بیشتر خواهد شد. بازی XDefiant فردا برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید