اخبار تکنولوژی

رتبه دوربین شیائومی 13 اعلام شد

رتبه دوربین شیائومی 13 اعلام شد
نویسنده : عضو تحریریه۲۲ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

احتمالا تاکنون درباره DXOMark شنیده‌اید؛ جایی که تجزیه و تحلیل‌هایی در مورد دوربین انجام می‌شود و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند را به طور کامل ارزیابی می‌کند.

گوشی‌های هوآوی و آنر به طور کلی در صدر فهرست قرار دارند. در هر صورت، نتایج تست DXOMark برای شیائومی 13 پرو اکنون منتشر شده است. طبق تست DXOMark،  این تلفن همراه در رده‌بندی در رتبه شانزدهم قرار دارد و در رتبه پانزدهم نیز ultra-premium جای گرفته است.

علاوه بر این، شیائومی 13 پرو از نظر معیار نمایشگر در رتبه هفدهم و از نظر عملکرد بلندگو در رتبه پانزدهم قرار دارد. با این وجود، موضوع اصلی مورد بحث ما عملکرد دوربین دستگاه است. این دستگاه امتیاز 132 از 152 امتیاز ممکن را دریافت کرد. DXOMark  همچنین 118 امتیاز برای پرتره‌های خانوادگی و عکس‌های گروهی و 100 امتیاز برای اجراهای در نور کم اختصاص داد.

به گفته DXOMark، عملکرد کلی دوربین این گوشی هوشمند بسیار خوب است. سطح جزئیات خوبی دارد و از نظر زوم نیز نسبتا خوب است. همچنین مهارت‌های ضبط صدای دستگاه نیز بسیار خوب است. اگرچه نتایج بیان می‌کنند که در شرایط دشواری مانند صحنه‌های با نور پس‌زمینه یا نور کم به اندازه کافی قوی نیست و در قاب‌هایی با کنتراست بالا به درستی تصویر را نشان نمی‌دهد و برای ضبط صداهای بلند مانند کنسرت‌ها مناسب نیست. آن‌ها همچنین خاطرنشان می‌کنند که خوانایی صفحه نمایش دستگاه در زیر نور مستقیم خورشید ضعیف است.

به گفته DXOMark، آنر مجیک 5 پرو در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین و پس از آن هواوی میت 50 پرو است. گوگل پیکسل 7 پرو در رتبه سوم و پس از آن آیفون 14 پرو مکس اپل قرار دارد. همچنین، طبق نظرات این وبسایت، Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 13 Pro تقریبا یکسان عمل می‌کنند و با امتیاز مشابه 136 در رتبه شانزدهم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید