اخبار تکنولوژی

شیائومی 13 اولترا با طراحی متفاوت رونمایی شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انتظارها به پایان رسید و شیائومی سرانجام از گوشی جنجالی 13 اولترا با ظاهری کاملا متفاوت رونمایی کرد. اخیراً گزارش شده است که این دستگاه با یک درصد میزان شارژ باتری تا 60 دقیقه دوام می آورد که این موضوع مورد توجه کاربران قرار گرفته بود. شیائومی 13 اولترا اکنون به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شده است ویژگی‌های این محصول، کاربران را به وجد می‌آورد. 

یکی از بارزترین ویژگی های این 13 اولترا، طراحی قاب پشتی آن است. ماژول دوربین که در عکس‌های فاش شده‌ی قبل از معارفه رسمی دیده شده بود؛ اما با این وجود، قاب پشتی سبز زیتونی و چرم رنگدانه‌دار همراه با طراحی دوربین به جذابیت بصری خیره‌کننده کمک می‌کند. و این همه چیز نیست! این دستگاه همچنین دارای یک ماژول دوربین دیسکی است که در دایره ای طلایی پیچیده شده است که به طراحی ظرافت چشم‌گیری می بخشد. امور پردازشی شیائومی 13 اولترا برعهده‌ی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 است که ممتازترین چیپست حال حاضر بازار به حساب می‌آید. حافظه LPDDR5X و فلش مموری UFS 4.0 از دیگر نکات جذاب سخت‌افزاری این پرچمدار است. 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه، تکمیل کننده سخت‌افزار فوق‌العاده‌ی 13 اولترا است. علاوه بر این، این گوشی هوشمند گواهی IP68 دارد و ضد گرد، غبار و آب است.

شیائومی 13 اولترا به یک صفحه نمایش 6.73 اینچی از نوع LTPO3 AMOLED است با رزولوشن 1440 در 3200، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و نرخ روشنایی تصویر 2600 نیتز مجهز است که بدون شک با توجه به این اعداد و ارقام، یکی از بهترین نمایشگرهای موبایلی حال حاضر بازار به حساب می‌آید.

اما برسیم به دوربین؛ جایی که شیائومی تمام توان خود را به کار گرفته است تا بهترین‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

 Xiaomi 13 Ultra دارای لنز جدید Leica Summicron، نسل جدیدی از دوربین‌های این شرکت و دیافراگم بزرگ در تمام فواصل کانونی است. این دستگاه مجهز به چهار دوربین لایکا است که همگی 50 مگاپیکسل هستند و دارای دیافراگم بزرگ هستند. 13 اولترا در شب عملکرد خیره‌ کننده‌ای را به جا می‌گذارد و از فیلم‌برداری با رزولوشن 8K پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از 4 سنسور سونی بهره می برد که یکی از آن ها IMX989 و سنسورهای دیگر همگی IMX858 هستند. دوربین اصلی شیائومی 13 اولترا همچنین دارای دیافراگم متغیر یک اینچی لایکا است که دارای دو اندازه دیافراگم f/1.9 و f/4.0 است. این ویژگی دستگاه را قادر می سازد تا عکس های خیره کننده ای را در شرایط نوری مختلف بگیرد و برای علاقه مندان به عکاسی عالی است.

تامین انرژی این گوشی برعهده یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که منبع تغذیه این باتری، آداپتور فست شارژ 90 واتی است که قادر است در طول مدت زمان 90 دقیقه، شارژ گوشی را از صفر تا صد درصد برساند.

شیائومی 13 اولترا از 21 آوریل آماده‌ی فروش خواهد بود.

نظر شما در مورد جدیدترین پرچم‌دار شیائومی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید