اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ مشخص شد 

تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴ مشخص شد 
نویسنده : تحریریه۲۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شنیده می‌شود که گوشی شیائومی ۱۴ مدت کوتاهی پس از معرفی پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 ساخت شرکت کوالکام، در چین رونمایی خواهد شد.

در حالی که شیائومی در هفته‌های آینده برای رونمایی از گوشی‌های سری ۱۳T آماده می‌شود، حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو چین زمان رونمایی سری شیائومی ۱۴ را فاش کرده است.

احتمالا شیائومی ۱۴ اولین گوشی دنیا با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود؛ پردازنده‌ای که قرار است دوم آبان ماه رونمایی شود. بر اساس ادعای افشاگر چینی، سری شیائومی ۱۴ قبل از ماه نوامبر (آبان و آذر) عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود کوالکام احتمالا پردازنده پرچمدار جدید خود را با لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شرکت TSMC تولید می‌کند، در حالی که پردازنده A17 Bionic اپل از لیتوگرافی 3 نانومتری بهره می‌برد تا قدرت پردازشی بیشتر و مصرف انرژی کمتری داشته باشد. انتظار می‌رود پس از شیائومی ۱۴، گوشی گلکسی S24 سامسونگ هم با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود.

شایعات حاکی از آن است که Snapdragon 8 Gen 3 یک پردازنده گران‌قیمت است و احتمالا استفاده از آن موجب افزایش قیمت شیائومی ۱۴ خواهد شد. گفته می‌شود شیائومی ۱۴ به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید