اخبار تکنولوژی

مشخصات شیائومی 14 فاش شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از منابع آگاه بازار اعلام کرده است که شیائومی 14 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه می شود. همین منبع اکنون اعلام کرد که نسخه‌ای از این گوشی پرچم‌دار با حافظه 1 ترابایت و دوربین اصلی با سنسور بزرگتر از راه می رسد.

بر‌اساس اطلاعات منتشر شده، شیائومی 14 از طراحی مشابه نسل قبلی بهره می‌برد و تغییر چندانی در ظاهر کلی آن وجود ندارد. باید منتظر چندین ارتقا سخت‌افزاری جدید در این موبایل جدید باشیم.

Digital Chat Station که اطلاعات مهمی را در مورد گوشی‌های هوشمند فاش می‌کند، اخیراً خبرهایی درباره شیائومی 14 منتشر کرد. این منبع اکنون ادعا می‌کند یک نسخه از این گوشی با حافظه 1 ترابایت و سنسور دوربین بزرگتر عرضه می‌شود. نسخه استاندارد شیائومی 14 از باتری 4860 میلی‌آمپر ساعتی، شارژر 90 واتی و شارژر بیسیم 50 وات پشتیبانی می‌کند.

طراحی مقدماتی نشان می‌دهد گوشی جدید شیائومی با وجود ظاهری مشابه دارای مشخصات سخت افزاری بهبود یافته‌ای است. این موبایل دارای ماژول دوربین چهارگانه به شکل مربعی است در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.28 اینچی و دوربین تله فوتو ظاهرا با لنز مشابهی اما با بزرگنمایی 3.3 برابر بیشتر است.

در نهایت باید دید شیائومی 14 با چه مشخصاتی وارد بازار خواهد شد و آیا می‌تواند فروش موفقی را تجربه کند یا خیر؛
نظر شما در این مورد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید