اخبار تکنولوژی

شیائومی بند 8 پرو برای بازار جهانی معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی محصول جدید خود به نام اسمارت بند 8 پرو را در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون معرفی کرد. این دستبند قبلا در بازار چین معرفی شده بود ولی اکنون برای بازار جهانی هم عرضه می‌گردد.

شیائومی بند 8 پرو دارای نمایشگر 1.74 اینچی AMOLED با وضوح بالای 336 ppi است.این نمایشگر قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ و روشنایی حداکثری 600 نیت را دارد که مشاهده تصویر را حتی زیر نور مستقیم خورشید امکان‌پذیر می‌سازد.

شیائومی با طراحی سبک 22.5 گرمی و ضخامت کمتر از 1 سانتی‌متری این محصول، تمرکز ویژه‌ای روی زبان طراحی این بند هوشمند داشته است. .بدنه ضدباکتری و مواد سازگار با پوست نیز از دیگر ویژگی‌های آن هستند.این دستبند با قیمت 69 یورو عرضه می‌شود.

Xiaomi Smart Band 8 Pro به عنوان یک ردیاب جامع سلامت و تناسب اندام طراحی شده است که دارای مجموعه ای از سنسورها برای نظارت بر شتاب، حرکات ژیروسکوپ، ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و نور محیط است. این دستبند همچنین ویژگی های بر پایه سلامت از جمله ردیابی مداوم ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس، خواب و سلامت زنان را ارائه می‌دهد و از گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر بهره می‌برد. این دستبند هوشمند دارای ویژگی‌هایی مانند تمرین تنفس، بیش از 150 حالت ورزشی متناسب با ترجیحات کاربر و الگوریتم های ورزشی حرفه‌ای است که شامل سنجش حداکثر VO2، بار تمرین، زمان ریکاوری و اثرات تمرین هوازی است.

علاوه‌بر این، اسمارت بند جدید شاخص‌های سلامتی مانند کالری سوزانده شده، گام‌های برداشته شده، زمان ایستادن و زمان فعالیت با شدت متوسط تا بالا را نمایش می‌دهد و نمای جامعی از فعالیت‌های روزانه و اثربخشی ورزش را ارائه می‌دهد که همگی به یک سبک زندگی سالم تر کمک می‌کنند.

اسمارت بند 8 پرو از قابلیت های پیشرفته موقعیت‌یابی بهره می برد و می تواند از 5 سامانه ماهواره ای مختلف در سطح جهان برای تعیین مکان دقیق بهره بگیرد.

با بیش از 100 ویژگی مختلف و قابلیت نمایشگر همیشه روشن، کاربران می‌توانند به صورت مداوم اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند. این محصول جدید همچنین از استانداردهای ارتباطی بلوتوث 5.3 و NFC بهره‌مند است تا بتواند به صورت سازگار با سایر دستگاه‌ها اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

باتری 289 میلی آمپر ساعتی این محصول می تواند تا 14 روز دوام داشته باشد که در حالت نمایشگر همیشه روشن 6 روز است. شیائومی اسمارت بند 8 پرو دارای قابلیت‌هایی مانند پیش بینی وضعیت جوی، تقویم، هشدار و اعلانات مختلف است.

این محصول در 10 گزینه رنگ و بند متفاوت عرضه می شود که از جنس TPU ضدباکتری و مواد چرمی تولید شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید