اخبار خودرو

گزارشاتی از اولین تصادف خودرو برقی شیائومی شنیده می‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شیائومی  SU7 Max را به خاطر دارید؟ این ماشین بخشی از سری خودروهای الکتریکی شیائومی است که از مدل‌های SU7، SU7 Pro و SU7 Max تشکیل شده است.

ظاهرا اولین گزارشات تصادف خودروهای SU7 با رنگ وانیلی شنیده شده است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اخیرا یک خودروی SU7 با یک مرسدس بنز سفید رنگ برخورد کرده و این خودرو آلمانی آسیب جدی دیده است. چند عکس در فضای مجازی در حال پخش شدن است که تصادف بین ماشین‌های سواری‌ فوق الذکر را به تصویر می‌کشد و ممکن است اولین تصادف گزارش شده برای EV (خودروی الکتریکی) جدید شیائومی باشد.

این تصاویر آسیب‌های قابل توجهی را نشان می‌دهند: چراغ جلوی سمت راست مرسدس شکسته است، کاپوت، سپر جلو و جلو پنجره آن آسیب دیده است. شیائومی SU7 با آسیب دیدن دو در و باز شدن کیسه‌های هوا (گزارش شده توسط Gizmochina)، در سمت راست خود متحمل ضربه شدید شد. مالک خودرو، اینفلوئنسر محبوب رسانه اجتماعی چینی “Big Lizi Qiqili”، توضیح داد که این تصادف زمانی رخ داد که یکی از همکارانش در حال فیلم‌برداری بود و هر دو خودرو با چراغ سبز حرکت کردند. گزارش شده است که پلیس راهنمایی و رانندگی تشخیص داده است که راننده اینفلوئنسر کاملا مقصر بوده است.

پس از تصادف، این اینفلوئنسر به‌روزرسانی‌هایی در مورد وضعیت خودرو ارائه کرد. یک تماس اضطراری به طور خودکار از ماشین برای ارزیابی وضعیت گرفته شد. علیرغم شدت تصادف، ویژگی‌های داخلی خودرو مانند کیسه هوا، پنل تخت عقب و دستگیره درها همچنان فعال باقی ماندند. خودرو SU7 آسیب دیده، بعدا برای تعمیر به مرکز خدمات فرستاده شد. خوشبختانه، چیزی فراتر از جراحات جزئی برای راننده اینفلوئنسر و راننده دیگر گزارش نشده است. این اینفلوئنسر به دنبال حادثه رخ داده، روی حواس جمعی و حفظ احتیاط حین رانندگی تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید