اخبار تکنولوژی

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس Disney ؛ شیائومی از نسخه محدود Civi 3 رونمایی کرد

گوشی جدید شیائومی
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

میکی ماوس نماد دیزنی است و سال‌های سال است که این شخصیت جذاب، محبوبیت بالایی نزد کودکان و نوجوانان دارد. اگر شخصیت میکی ماوس برای شما نیز از نوستالژی و محبوب است، گوشی جدید شیائومی می‌تواند شما را به وجد بیاورد.

شیائومی و دیزنی، به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس کمپانی والت دیزنی، نسخه‌ای محدود از مدل Civi 3 را رونمایی کرده‌اند. این گوشی دارای طراحی خاصی با الهام از دیزنی و شخصیت محبوب این کمپانی یعنی میکی ماوس است و ظاهر فانتزی و جذابی دارد. Civi 3 Disney 100th Anniversary Limited Edition از ترکیب رنگ‌های قرمز و طلایی ساخته شده است و شیائومی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا المان‌های شخصیت موش دیزنی را در طراحی این گوشی پیاده‌سازی کند.

علاوه‌بر طراحی، شیائومی Civi 3 Disney 100th Anniversary Limited Edition در بخش نرم‌افزاری نیز المان‌های دیزنی و میکی ماوس را دارا است و به کل، با یک گوشی از همه نظر فانتزی طرف هستیم.

گوشی شیائومی Civi 3 دارای یک نمایشگر 6.55 اینچی با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و رزولوشن 1080 در 2400 از نوع امولد است و توانایی نمایش دادن 68 میلیارد رنگ را دارد.

تامین امور پردازشی Civi 3 برعهده چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8200 اولترا است و همراه با رم LPDDR 5 و حافظه UFS 3.1 به بازار عرضه می‌شود.

Xiaomi Civi 3 Disney 100th Anniversary Limited Edition تنها در نسخه حافظه 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی با قیمت 2899 یوان (445 دلار) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید