اخبار تکنولوژی

زمان رونمایی Mix Fold 3 شیائومی مشخص شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی به طور رسمی تاریخ رونمایی از گوشی تاشوی جدید خود به نام میکس فولد 3 را اعلام کرد. این گوشی در تاریخ 23 مرداد 1402 و ساعت 19 به وقت محلی معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده، میکس فولد 3 از طراحی بسیار نازک و ضخامت کمی برخوردار است. همچنین این گوشی از دوربین چهارگانه بهره میبرد که در یک ماژول مربع شکل قرار گرفته‌اند. قاب پشتی این گوشی از شیشه ساخته شده در حالی که بقیه قسمت‌های آن دارای بافت چرمی هستند. شیائومی همچنین اعلام کرده که میکس فولد 3 با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، دوربین چهارگانه شیائومی میکس فولد 3 تحت عنوان «لایکا اپتیکال فور-کمرا» شناخته می‌شود. این مجموعه دوربین از موتورهای OIS کوچک شده، ماژول‌های تله‌فوتو کوچک و طراحی فشرده‌ای بهره می‌برد. دوربین تله‌فوتو این گوشی قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری دارد.

صفحه نمایش داخلی این گوشی 8.02 اینچ با وضوح FHD+ است. صفحه نمایش بیرونی آن نیز 6.5 اینچ بوده و نرخ رفرش 120 هرتز دارد.

شیائومی میکس فولد 3 از لولای قطره‌ای جدید با طراحی بهینه‌ شده بهره می‌برد که منجر به بدنه‌ای نازک و سبک می‌شود. قلب تپنده این گوشی تاشو چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با فرایند ساخت 4 نانومتری است. این گوشی از شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی در روزهای آینده جزئیات بیشتری از ویژگی‌های این گوشی منتشر کند.

دیدگاهتان را بنویسید