اخبار تکنولوژی

شیائومی میکس فولد 3 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی طی رویدادی از نسل جدید گوشی تاشو خود با نام میکس فولد 3 رونمایی کرد.

این گوشی با هدف ارتقای تجربه کاربری، دارای نمایشگر بیرونی 6.56 اینچی و نمایشگر داخلی 8.03 اینچی است. نمایشگرها از وضوح بالا و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز بهره می‌برند.میکس فولد 3 همچنین مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین چهارگانه قدرتمند، لولای مقاوم و پیشرفت‌های دیگر است که تجربه‌ای کاملاً جدید از گوشی‌های تاشو را رقم می‌زند.

نمایشگرهای بیرونی و داخلی میکس فولد 3 از نوع E6 سامسونگ هستند و از فناوری‌های Dolby Vision و HDR10+ پشتیبانی می‌کنند. حداکثر روشنایی این نمایشگرها 2600 نیت است که بالاترین میزان روشنایی در میان گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. بنابراین نمایشگرهای میکس فولد 3 از لحاظ کیفیت تصویر، وضوح و روشنایی در بالاترین سطح قرار دارند.

میکس فولد 3 طراحی مشابه مدل قبلی خود دارد، با این تفاوت که ماژول دوربین بزرگتر شده و تا 4 لنز دوربین در آن جای گیرد. ضخامت این گوشی در حالت باز و بسته به ترتیب 5.26 و 10.96 میلی‌متر است و وزن آن 255 گرم می‌باشد. شیائومی برای این گوشی یک لولای کاملاً جدید طراحی کرده که 17٪ فضای کمتری اشغال می‌کند و می‌تواند بیش از 500 هزار باز و بسته شدن را تحمل کند. این لولا از حالت شناور 45 تا 135 درجه پشتیبانی می‌کند تا بتوان گوشی را مانند لپ‌تاپ در زوایای مختلف نگه داشت.

شیائومی برای میکس فولد 3 یک مادربرد جدید عمودی طراحی کرده که اندازه گوشی را کاهش داده است. دوربین این گوشی شامل 4 لنز ساخته لایکا است که لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز پریسکوپی 10 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی می‌باشند.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه است که عملکرد بسیار خوبی را برای انجام کارهای سنگین فراهم می‌کند.

MIUI 14 بر پایه اندروید 13 نیز بخش نرم‌افزاری این گوشی تاشو را تشکیل می‌دهد.

به نظر شما گوشی تاشوی جدید می‌تواند در رقابت با سامسونگ گلکسی زد فولد 5 موفق باشد؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید