اخبار تکنولوژی

عرضه ناگهانی شیائومی پد 6 تایید شد!

عرضه ناگهانی شیائومی پد 6 تایید شد!
نویسنده : عضو تحریریه۲۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

لو ویبینگ، رئیس بخش امور بین‌الملل گروه شیائومی، در گفت‌وگویی که با کاربران سینا ویبو داشته‌است، رسما اعلام کرد که تبلت مورد انتظار Xiaomi Pad 6 به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از طرفی وانگ هوآ که یکی دیگر از مدیران ارشد این شرکت‌ است، از معرفی گوشی Xiaomi 13 Ultra در ماه جاری خبر داده‌است. در نتیجه اخبار منتشر شده، این امکان وجود دارد که عرضه تبلت شیائومی پد 6 و گوشی Xiaomi 13 Ultra به صورت همزمان اتفاق بیافتد.

همچنین انتشار تازه‌ترین تصاویر از یکی از فروشگاه‌های آنلاین شیائومی حاکی از آن است گوشی Xiaomi 13 Ultra در تاریخ 29 فروردین ماه عرضه خواهد شد، در نتیجه می‌توان انتظار داشت که تبلت شیائومی پد 6 هم در همین تاریخ عرضه شود.

طبق اطلاعات به دست آمده، تبلت‌های شیائومی پد 6 در دو نسخه عرضه خواهند شد که عبارتند از نسخه معمولی و پرو؛ نسخه معمولی این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون 870 بوده و نسخه پرو نیز از تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1 که با فناوری 4 نانومتری TSMC ساخته شده، استفاده می‌کند. پردازنده مرکزی مدل پرو دارای یک هسته Cortex-X2 با فرکانس 3.19 گیگاهرتز، 3 هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A510 با فرکانس 2.02 گیگاهرتز خواهد بود.

به گفته وبلاگ نویس محبوب حوزه فناوری که از جمله منابع معتبر در این حوزه به حساب می‌آید، هر دو مدل این تبلت‌ها دارای نمایشگر‌هایی هستند که از گواهی HDR10+ پشتیبانی می‌کند و همچنین هردو آنها از قابلیت Dolby Vision نیز بهره‌مند خواهند بود. این پرچمدار همچنین از یک نمایشگر ال‌سی‌دی 2.8K استفاده می‌کند که دارای رزولوشن 2880×1800 پیکسل و نرخ رفرش 120 تا 144 هرتز است.

از میان دیگر ویژگی هایی که این تبلت با آن‌ها عرضه خواهد شد، می‌توان به دوربین دوگانه پشتی و ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. علاوه بر این، از شارژ سریع 67 واتی، حسگر اثر انگشت فیزیکی، صفحه کلید جدید و قلم نیز پشتیبانی می کند. همچنین، شیائومی پد 6 از یک ماژول دوربین استفاده خواهد کرد که از نظر سبک شبیه به پرچمدار شیائومی 13 است.

دیدگاهتان را بنویسید