اخبار تکنولوژی

انفجار گوشی شیائومی جان یک دختر 8 ساله را گرفت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درحالی که گوشی‌های هوشمند به سمت مسیری حرکت می‌کنند که جان انسان‌‌ها را از مرگ‌ و میرهای عجیب و غریب نجات می‌دهند؛ اما امروز خبری عجیب، دنیای تکنولوژی را به شوک فرو برد. دختر هشت ساله ای به نام آدیتیاشری بر اثر انفجار تلفن همراه خود جان باخت.

این حادثه در ساعت 10:30 شب (به وقت محلی) در 24 آوریل در یکی از شهرهای هندوستان رخ داد. گفته می‌شود دستگاه مورد بحث ردمی نوت 5 پرو است که به گفته کارشناسان پزشکی قانونی در زمان حادثه، گوشی به شارژر متصل نبوده است.

گوشی موبایل بیش از حد داغ شده بود که منجر به یک انفجار ترسناک شد و کودک 8 ساله جان خود را در این حادثه از دست داد. به گفته پلیس هندوستان، آدیتیاشری براثر انفجار، از ناحیه صورت آسیب‌های شدیدی دیده است و شکستگی‌های متعددی در دستان او اتفاق افتاده است.

به گفته آشوک کومار، پدر کودک فوت شده، دخترش و مادربزرگش هنگام وقوع این حادثه در خانه بودند. گفته می‌شود مادربزرگ آدیتیاشری به پلیس گفته است که زیر پتو دراز کشیده بود و با تلفن همراه خود مشغول بازی بوده است. او برای تهیه غذا به آشپزخانه رفته بود و پس از بازگشت، صدای انفجار مهیبی را شنید و سپس با صحنه‌های ناگواری از نوه‌ی خود مواجه شده است.  همچنین گفته می‌شود که این انفجار ممکن است در حین تماشای فیلم‌های طولانی مدت در گوشی وی رخ داده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید