اخبار تکنولوژی

ردمی بوک 15E با پردازنده‌ی دو نسل قبل معرفی شد!

لپ تاپ جدید شیائومی
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت شیائومی لپتاپ ردمی بوک 15E جدید با ضخامت کم و وزن سبک را وارد بازار چین کرده است. این دستگاه از بدنه فلزی یکپارچه بهره مند است و مشخصات سخت افزاری خوبی چون پردازنده قدرتمند ( البته متعلق به دو نسل قبل) را دارا است.

ردمی بوک 15E باریک و سبک اما دارای عملکرد فوق‌العاده است. بدنه آلومینیومی آن باعث شده تا این لپ تاپ از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد.شرکت شیائومی این لپتاپ جدید را فعلا فقط در بازار چین ارائه کرده است.

غول تکنولوژی چینی، مدل جدید لپتاپ ردمی بوک 15E را برای کاربران حرفه‌ای معرفی کرده است. این لپتاپ دارای نمایشگری با ابعاد 15.6 اینچ و وضوح تصویر فول اچ‌دی بوده و از قابلیت تاریک‌سازی (DC Dimming) بهره می‌برد. وزن این لپتاپ کم ‌و تنها 1.8 کیلوگرم و همچنین ضخامت آن تنها 18.9 میلی‌متر است به همین دلیل برای افرادی که از طریق اینترنت مشغول به کار هستند مناسب است. بدون شک یکی از بهترین قابلیت‌های این لپتاپ طراحی فلزی آن است که همانند لپتاپ‌های اپل مک‌بوک طراحی شده و احساس کیفیت بالایی را به کاربر القا می‌کند.

شیائومی از پردازنده ای اینتل i7-11390H در لپ‌تاپ ردمی بوک 15E خود استفاده کرده است. این لپ‌تاپ همچنین در نسخه‌ای کم‌هزینه‌تر و با پردازنده i5-11320H نیز عرضه می‌شود. پردازنده i7-11390H دارای ۴ هسته و ۸ رشته پردازشی با سرعت بوست تا ۵ گیگاهرتز و کش حافظه ۱۲ مگابایت است. این پردازنده به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD کار می‌کند.

این لپ‌تاپ از باتری ۴۶ وات بر ساعتی بهره می‌برد که شارژر سریع ۶۵ واتی آن می‌تواند باتری را در مدت ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد برساند. در حال حاضر شیائومی این لپ‌تاپ را با قیمت پایه ۲٬۸۹۹ یوآن و نسخه i7 با قیمت ۳٬۲۹۹ یوآن ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید