اخبار تکنولوژی

رونمایی شیائومی از یک عینک صوتی هوشمند با باتری 22 ساعته

رونمایی شیائومی از یک عینک صوتی هوشمند با باتری 22 ساعته
نویسنده : عضو تحریریه۲۷ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی عینک جدید صوتی هوشمندی را ارائه کرده که دارای قابلیت صدای فراگیر است و می‌تواند تجربه بی‌نظیری را برای کاربران ایجاد کند. ویژگی این فناوری جدید صدایی باکیفیت و فراگیر است.

علاوه بر این ویژگی‌ها طول عمر باتری گجت پوشیدنی شگف‌انگیز است. با یک بار شارژ کردن این عینک صوتی ساخت شیائومی می‌توان 7 ساعت مکالمه کرد، 10 ساعت موسیقی گوش داد. گفته شده که طول عمر باتری این عینک هوشمند در حالت عادی ۲۲ ساعت است.

این عینک صوتی هوشمند بسیار مقاوم است و  با استاندارد IP54 در برابر نفوذ گرد‌وغبار و آب قوی شده است. علاوه بر این عینک صوتی هوشمند مجهز به یک صفحه لمسی به اندازه ۳۰ میلی‌متر در دو طرف خود است که کار کردن با آن را برای کاربر راحت و در دسترس کرده و امکان فراخوانی دستیارهای صوتی مختلف را با لمس آن توسط کاربر فراهم می‌‌کند.

گجت پوشیدنی شیائومی به بوتوث متصل می‌شود و مجهز به ویژگی‌هایی مانند پیداکردن عینک و تشخیص پوشیدن است. این عینک هوشمند 116 دلار  یا 799 یوان قیمت گذاری شده و وزرن آن تنها 38.1 گرم است و قرار است از تاریخ ۱۲ تا ۲۶ آوریل در دسترس عموم قرار بگیرد.

عینک هوشمند جدید شیائومی طراحی زیبایی دارد و می‌تواند با مشخصات خوبی که دارد، نویز را در هنگام برقراری تماس کاهش دهد. گجت پوشیدنی شیائومی با الگوریتم کاهش نویز تماس مبتنی بر هوش مصنوعی، رنگ صدا یا تیمبر (Timbre) خاصی ارائه می‌دهد که باعث می‌شود کاربر صدایی واضح و پایدار را دریافت کند.

دیدگاهتان را بنویسید