اخبار تکنولوژی

شیائومی از ایربادز Haylou X1 2023 با قیمت 16 دلار رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۳ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت Haylou که زیرمجموعه شیائومی است از ایربادز جدید X1 2023 رونمایی کرده است. قیمت این ایربادز تنها 16 دلار است و علاوه بر طراحی کاربردی، کیفیت صوتی خوبی نیز دارد. ایربادز Haylou X1 2023 در رنگ‌های آبی، خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد تا با سلیقه‌های مختلف سازگار باشد. این محصول با قیمت بسیار مقرون به صرفه‌اش می‌تواند گزینه خوبی برای کاربران باشد.

ایربادز جدید Haylou X1 مجهز به درایور 12 میلی‌متری و بلوتوث 5.3 است که اتصال پایدارتری را برای تجربه صوتی بهتر فراهم می‌کند. یک چراغ LED دایره‌ای شکل در پایین کیس این ایربادز تعبیه شده که درگاه USB-C آن را احاطه کرده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، حذف نویز تماس است که باعث می‌شود صدای کاربر بدون نویز به گوش برسد.

ایربادز جدید Haylou X1 مجهز به استاندارد IPX4 است که نشان‌دهنده مقاومت آن در برابر پاشش آب و نفوذ رطوبت می‌باشد. کنترلرهای لمسی این ایربادز نیز مدیریت آسان موسیقی و تماس را ممکن می‌سازد.

هر ایربادز Haylou X1 دارای باتری 35 میلی‌آمپری است که 5.5 ساعت شارژدهی را فراهم می‌کند. کیس 300 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز عمر باتری را به 24 ساعت افزایش می‌دهد.

نظر شما در مورد ایربادز جدید هایلو چیست؟ آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید