اخبار تکنولوژی

شیائومی از گوشی اقتصادی Redmi A3 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی از گوشی Redmi A3 با قیمت ۹۰ دلار رونمایی کرد.

این گوشی اقتصادی علی‌رغم قیمت پایین، از نمایشگر ۹۰ هرتز بهره می‌برد. سری Redmi A شامل مدل‌های A2 و A1 بود که به ترتیب در 2023 و 2022 معرفی شدند. A3 جانشین آن‌ها خواهد بود.

طراحی این گوشی شبیه پرچمداران شیائومی با جزیره دوربین بزرگ دایره‌ای است. همچنین از رنگ سبز که امضای این برند است در رنگ‌بندی ردمی A3 استفاده شده است. این گوشی از یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز بهره می‌برد. پردازنده موبایل Helio G36 از شرکت مدیاتک به همراه رم LPDDR4x و حافظه داخلی eMMC 5.1 در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم عامل اندروید 13 به همراه رابط کاربری MIUI 14 در آن نصب شده است.

دوربین اصلی موبایل 8 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه آن یک سنسور 0.08 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسل رزولوشن دارد. این میان‌رده اقتصادی از امکاناتی مانند جک هدفون 3.5 میلیمتری، جایگاه برای کارت MicroSD، حسگر اثر انگشت و پورت USB Type-C بهره‌مند است و با وجود قیمت اقتصادی 90 دلار، این امکانات فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

امکانات ارتباطی Redmi A3 شامل حمایت از دو سیم کارت، اتصال 4G، وای‌فای دو مبدا، بلوتوث 5.3 و سیستم موقعیت‌یاب جهانی است. این محصول از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و شارژر 10 واتی آن پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ردمی A3 را در سه رنگ آبی، مشکی و سبز عرضه کرده است. دو مدل اول دارای پشتی براق هستند در حالی که رنگ سبز دارای قاب پشتی مات است. قیمت این محصول در هند برای مدل‌های مختلف بین 90 تا 110 دلار آمریکا تعیین شده است که بر اساس ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید