اخبار تکنولوژی

شیائومی از Redmi 13C 5G رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی امروز طبق برنامه از سری گوشی Redmi 13C در بازار هند رونمایی کرده است که شامل دو مدل 4G و 5G می‌شود. این اولین مدل 5G محصول Redmi 13C است که در برخی کشورهای دیگر نیز معرفی شده است.

ردمی 13C 5G همانند نسخه 4G از قاب پشتی تخت بهره می‌برد اگر چه رنگ و تکسچرهای روی بدنه آن متفاوت است. این گوشی از نمایشگر ۶/۷۴ اینچی HD+ با رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس به عنوان پردازنده اصلی، همراه با رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 عملکرد سخت‌افزاری را تأمین می‌کند.این گوشی با اندروید ۱۳ و MIUI 14 به بازار عرضه می‌شود.

این محصول دارای دو دوربین در پنل پشتی است که دوربین اصلی آن وضوح 50 مگاپیکسلی دارد اما مشخصات دوربین دوم اعلام نشده است. همچنین سنسور 5 مگاپیکسلی برای سلفی تعبیه شده است.

از دیگر امکانات آن می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.3، دو سیم‌کارت، شبکه 5G، وای‌فای دو بانده، جی‌پی‌اس، USB-C، کارت حافظه و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد. باتری 5000 میلی‌آمپری آن از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند اگرچه شارژر 10 واتی درون جعبه به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید